CHARLIE Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Er det noen som kan fortelle meg hva en 1982 500 SEC kan være verdt?? Bilen ser fin ut og er i bra stand, sølv metallic og har sort skinn. Hva er REALISTISK å kunne få for den hvis man ønsker å få solgt unna i en fart?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Bilen er kun verdt det kjøperen ønsker og betale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Sant det. Jeg ville tippe at å få solgt en SEC raskt avhenger en del av flaks; dvs. å finne den rette kjøperen. Har jo sett mange SEC i god stand som blir stående på Finn.no i månedsvis, ofte er disse priset fra oppunder 100.000 til over 150.000 kroner. De "billige" (30.000 til 80.000) har ofte en del rust og annet som må fikses. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Skal man selge unna en SEC i en fart må prisen være lavere enn hva tilstanden tilsier. Jeg ser at det ligger noen på Finn, til særdeles sprikende priser. Denne vil jeg tro har en riktig pris i forhold til tilstand. Men den er fortsatt ikke solgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Etter at all etterspørsel, pruting og bud er evaluert er jo gjerne den reele salgsprisen en del lavere enn man tror. Mange tror jo at de sitter på gull... Det nærmer seg vinter, og med dårlig vær og høye bensinpriser er jo ikke 500SEC noe folk liker å ha stående på tunet vinterstid. Så realistisk pris hvis du vil selge innen en mnd ville jeg ha tippet på rundt 45-50000kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Honoré Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Skal man selge unna en SEC i en fart må prisen være lavere enn hva tilstanden tilsier. Jeg ser at det ligger noen på Finn, til særdeles sprikende priser. Denne vil jeg tro har en riktig pris i forhold til tilstand. Men den er fortsatt ikke solgt. Kan det være at det ikke er betalt avgifter på denne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts