Jump to content

Grøtkveld hos B.o.S Stavanger 28. nov

Guest Thomas Nygård

Recommended Posts

Minner om grøt og utlodning hos B.o.S. Stavanger (Forus)

Dato: Mandag 28. nov

Kl: 19:00 ->

Sted: BoS Forus

Det blir bespisning av grøt og saft, samt noen historier fra gamle dager (MBKN). Utlodning av modellbil.

Arbeider med å få en guidet tur i nybilavdelingen for å se på de nyeste modellene, og mulig prøvekjøring (bare kanskje).

Minner om grøt og utlodning hos B.o.S. Stavanger (Forus)

Dato: Mandag 28. nov

Kl: 19:00 ->

Sted: BoS Forus

Det blir bespisning av grøt og saft' date=' samt noen historier fra gamle dager (MBKN). Utlodning av modellbil.

Arbeider med å få en guidet tur i nybilavdelingen for å se på de nyeste modellene, og mulig prøvekjøring (bare kanskje).[/quote']

:D Hei Thomas

Dere får kose dere med grot hos BOS. Men en annen ting jeg la merke til og det er underskrifta di. Har du solg S klassen eller.????. Det har jeg i tilfelle ikke fått med meg :cry: .

:D Max. Jule grøt

Ser ut til at vi konsenterer oss om nye/brukte biler på november - møtet.

Dersom nye S - klassen er inne, vil det bli mulighet til å ta en prøvetur med den :D :D

(Kan ikke love noe sikkert ennå), samt at det vil bli en presentasjon fra Bos rundt bilsalg og div.

Arbeider med å få et verkstedbesøk med kyndige mekanikere fra Bos i januar/februar. Dvs. en kan få gode råd og tips på biler som de fremdeles har innom verkstedet fra tid til annen (nyere enn W 123)..

Kan jo også nevne at ved S-klassen stod det en SL 6.1 Brabus ("nye" typen) som Steffen Iversen eier. Hadde vært en 600, men ble ombygd da den sikkert ikke hadde nok pulver som Tonny Solem ville sagt. :lol: