Guest tvold Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Da har benz'n fått plass i oppvarmet garasje og er klar for en rolig tid framover til lysere tider. Planer som skal skje i vinter er å bytte absolutt alle foringer og slitedeler i understellet. K-mac får oppgaven med å få rettet opp litt feil hjulvinkler og stivhet. Tar vist på å være org.foringer når dem får pressa igjennom litt ekstra power enn org. Blir også mont. komplett Wald-kit og klarglass lik Arne sine. Nye felger kommer vel også på til våren.
Guest 300TDT Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Da har benz'n fått plass i oppvarmet garasje og er klar for en rolig tid framover til lysere tider.Skjemme bort bilen slik...får jo aldri sett en isskrape på det viset?
Guest Sondre B. Bjelland Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Spennende. Må ta noen bilder under prosessen da. Alltid moro å lese Lykke til!
Guest tvold Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Da har benz'n fått plass i oppvarmet garasje og er klar for en rolig tid framover til lysere tider.Skjemme bort bilen slik...får jo aldri sett en isskrape på det viset? Det der fimaet Mesta driver da å sprer rundt seg med flytende salt.. Liksom ikke beste medisin for biler har jeg hørt.. Dem som fant opp det, har skulle vært trollp..t av en stor stygg ne..r i rævva.
Guest 300TDT Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Da har benz'n fått plass i oppvarmet garasje og er klar for en rolig tid framover til lysere tider.Skjemme bort bilen slik...får jo aldri sett en isskrape på det viset? Det der fimaet Mesta driver da å sprer rundt seg med flytende salt.. Liksom ikke beste medisin for biler har jeg hørt.. Dem som fant opp det' date=' har skulle vært trollp..t av en stor stygg ne..r i rævva.[/quote']No problem, det er da ikke en 210-serie heller? Sorry, den der bare glapp ut for meg.
Guest tvold Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Da har benz'n fått plass i oppvarmet garasje og er klar for en rolig tid framover til lysere tider.Skjemme bort bilen slik...får jo aldri sett en isskrape på det viset? Det der fimaet Mesta driver da å sprer rundt seg med flytende salt.. Liksom ikke beste medisin for biler har jeg hørt.. Dem som fant opp det' date=' har skulle vært trollp..t av en stor stygg ne..r i rævva.[/quote']No problem, det er da ikke en 210-serie heller? Sorry, den der bare glapp ut for meg. Sant det da, men greit å ta litt vare på bilen å da.. Den er jo tross alt rustfri enda, men det har den tvilsomt vært til våren. Dessuten så egner den seg dårlig som vinterbil trur jeg..
Guest Stig B Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Ja no e SECen parkert for vinteren å så no e det tid for å kjør subaru
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now