Jump to content

Vinterlagringen er inntatt i trøndelag..

Recommended Posts

Posted

Da har benz'n fått plass i oppvarmet garasje og er klar for en rolig tid framover til lysere tider. Planer som skal skje i vinter er å bytte absolutt alle foringer og slitedeler i understellet. K-mac får oppgaven med å få rettet opp litt feil hjulvinkler og stivhet. Tar vist på å være org.foringer når dem får pressa igjennom litt ekstra power enn org. :D Blir også mont. komplett Wald-kit og klarglass lik Arne sine. Nye felger kommer vel også på til våren.

Posted
Da har benz'n fått plass i oppvarmet garasje og er klar for en rolig tid framover til lysere tider.
Skjemme bort bilen slik...får jo aldri sett en isskrape på det viset? :wink:
Guest Sondre B. Bjelland
Posted

Spennende.

Må ta noen bilder under prosessen da. Alltid moro å lese ;)

Lykke til!

Posted
Da har benz'n fått plass i oppvarmet garasje og er klar for en rolig tid framover til lysere tider.

Det der fimaet Mesta driver da å sprer rundt seg med flytende salt.. Liksom ikke beste medisin for biler har jeg hørt.. :lol: :lol: Dem som fant opp det, har skulle vært trollp..t av en stor stygg ne..r i rævva.

Posted
Det der fimaet Mesta driver da å sprer rundt seg med flytende salt.. Liksom ikke beste medisin for biler har jeg hørt.. :lol: :lol: Dem som fant opp det' date=' har skulle vært trollp..t av en stor stygg ne..r i rævva.[/quote']No problem, det er da ikke en 210-serie heller? Sorry, den der bare glapp ut for meg. :oops:
Posted
Det der fimaet Mesta driver da å sprer rundt seg med flytende salt.. Liksom ikke beste medisin for biler har jeg hørt.. :lol: :lol: Dem som fant opp det' date=' har skulle vært trollp..t av en stor stygg ne..r i rævva.[/quote']No problem, det er da ikke en 210-serie heller? Sorry, den der bare glapp ut for meg. :oops:

Sant det da, men greit å ta litt vare på bilen å da.. Den er jo tross alt rustfri enda, men det har den tvilsomt vært til våren. Dessuten så egner den seg dårlig som vinterbil trur jeg.. :lol: :lol:

Posted

Ja no e SECen parkert for vinteren å så no e det tid for å kjør subaru

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...