Guest Mortens Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Noe som vet om det er fester for belter i baksete på 280S 77 mod.? Kan man ettermontere universalbelter? -fersk mb eier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Mine foreldre ettermonterte setebelter bak i sin tidligere 1978 W116 - festene er der originalt, men jeg husker ikke om det var et spesifikt sett som ble satt inn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mortens Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Dersom festene er der er det vel kjapt å montere belter. Noen som vet hvor man kan få tak i? Vurderer å ringe til en hogger å høre om jeg kan få noe brukt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mortens Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Ringte med Mercedes i Larvik og de mente at det ikke var originale fester for belter i baksetet. Syns jo dette høres snodig ut da til og med bobler fra tidlig 70 har fester originalt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mortens Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Om alt går etter plane blir jeg eier av en 280S i løpet av helga. Og da må jeg jo ha i belter så jeg får henta ungene på skolen i Mercedes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Karosseriet er klargjort for det, selv C-stolpepanelene har utsparring hvor beltene skal komme gjennom (de må bare skjæres ut). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Belterullene festes oppe bak seteryggen og belte går opp på C-stolpen. Enkelt å montere. Mener du kan bruke belter fra 126 som er relativt like i dette området. Husk å få med boltene da de er fingjengede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts