Jump to content

Høsttur "uten bil" til Lokallag Stvg sønner av Lyngdal 1.Okt

T.Vårlid

Recommended Posts

Vi må innse det, Sommeren er over og det er endelig tid for vår tradisjonsrike Høsttur til Lyngdal 8)

For de som ikke er kjent med prosedyren er den som følger, reise sørover sånn ca midt på Lørdagen, ankommer lokalet i lyngdal sånn passe utpå eftan, moro i godt lag med høy stemning ut i de små timer, hjemmreis når tåken har lettet engang på lørdagen :lol:

Datoen er satt til fredag 30. sept - 1. okt, men vertskapet er på tilbudsiden og preisiserer at vi også er velkomne 1. - 2. okt!!

• Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bler grom tur som vanlig dette, i tillegg vil denne turen bli en siste æresrunde for 560`en, tenker vi tar en titt på den på mandag og forbereder kjerrå 8) Frode har jo tromfet plass i begsede for 7-8 måneder siden :lol:

Synd Terje, e d isje någen me kan låsa inn så du får vært me?

Bler grom tur som vanlig dette, i tillegg vil denne turen bli en siste æresrunde for 560`en, tenker vi tar en titt på den på mandag og forbereder kjerrå 8) Frode har jo tromfet plass i begsede for 7-8 måneder siden :lol:

Synd Terje, e d isje någen me kan låsa inn så du får vært me?

Blir det 1 - 2 Oktober så er eg me :D

Skal på rafting med jobben på Evje fra 30 - 1.! Blir det 1 - 2 så drar eg fra Evje og til Lyngdal.! Da stiller eg STERKT på festen :D

• 2 weeks later...

Slik det ser ut nå så blir vi 4 stk i Torstein sin 560, Bernt har med ihvertfall en passasjer, og Johnny kommer sånn plutselig.

Vi drar fra BOS på Forus kl 1300 lørdag og håper at alle som drar fra  Stavanger området stiller opp der... :P

Terje kommer og, men han kjører fra en annen plass i landet....... men han er i Lyngdal omtrent samtidig som oss... og så er Kim Endre med, satser på at han møter oss enten på Bos eller langs E39 et sted.... så da teller vi 9 stk fra Stavanger avdeling hvis ikke flere dukker opp som jeg ikke har fått med meg.... 8) :partyman:

Slik det ser ut nå så blir vi 4 stk i Torstein sin 560, Bernt har med ihvertfall en passasjer, og Johnny kommer sånn plutselig.

Vi drar fra BOS på Forus kl 1300 lørdag og håper at alle som drar fra  Stavanger området stiller opp der... :P

Terje kommer og, men han kjører fra en annen plass i landet....... men han er i Lyngdal omtrent samtidig som oss... og så er Kim Endre med, satser på at han møter oss enten på Bos eller langs E39 et sted.... så da teller vi 9 stk fra Stavanger avdeling hvis ikke flere dukker opp som jeg ikke har fått med meg.... 8) :partyman:

Var ikke det litt tidlig?

Mr.Nygård: når du er ferdig med å plukke ned ulldotter fra fjellet så kan du kanskje stikke innom der avgjørelser blir tatt sånn at du også får sagt ditt..... :lol:

Du klarer vel å komme deg til Forus kl 1300..??.:sleepy2:.. eller skal du ha deg til før du reiser...  :thumbup: