Jump to content

Sarpsborg Karosseriverksted AS

Guest Geggi

Recommended Posts

Noen som har erfaring med dette firmaet klubben vår har avtale med?

Jeg vurderer å sende mine nyinnkjøpte (brukte) felger til dem for å fikse "fortauskantskader." Det er den polerte kanten rundt felgene som har fått smake kantstein.

Jeg har vært høyt og lavt og ikke funnet stedet ennå hvis det finnes.....

Euro Dekk og et sted til som jeg ikke husker navnet på har jeg vært hos, men har blitt avvist selv om de reklamerer for at de driver med dette :?

Eneste løsningen her i distriktet er pr. i dag å levere felgene inn for hellakkering, men det vil jeg helst ikke for da forsvinner den polerte kanten... :cry:

Mener at jeg leste et stykke i Vimenn-bil for en god stund siden ang. et firma som fixa alu.felger.Husker ikke hvor firmaet holdt til,men husker at felgen ble som ny.Hadde vurdert å ringe Vimenn å spørre deg frem.Bilgutta der MÅ jo vite hvor du kan henvende deg.

Men det vil jeg helst ikke for da forsvinner den polerte kanten... :cry:

Men sarpsborg kaross driver da med høyglanspollering å dem.. Hørte med dem i fjor vinter får å få tatt 4 stk 17" og det skulle de ha rundt 1500,- pr. felg for. Og da var det med pollering av kant og pulverlakkering. Har desverre ikke noen erfaring med kvalitet av det de gjør.

OK' date=' var hvertfall dyrt nok... :shock:

6000.- for alle 4 + transport....[/quote']

Ja var det jeg fant ut jeg å.. Får mange nye felgpakker for denne prisen så.

Fant et sted i Askim også www.felgservice.no men har ikke fått svar på mail ennå. Hvorfor kan det ikke være et sted nærmere enn disse 2 i Østfold? :evil:

Jeg pratet med Sarpsborg karroseri om opplakkering av mine vinterfelger. Det skulle de ha 1000 kr felgen for. Jeg konkluderte med at jeg kjører en sesong til på felgene så går de i søppla. Ikke vits å lakkere opp når det koster 1000 kr pr felg og man får nye felger for 2000 kr pr stykk.