Jump to content

Haugen`s c230 kompressor

Mats christoffer Snæring H

Recommended Posts

• 1 year later...

Har gått lang tid uten update nå men her kommer litt^^

bilen har nå fått A-service og B-service siden sist. ble også byttet olje på diff og servo samt bensinfilter og nye plugger da den lugga litt på høyt turtall.. ble hvertfall mye bedre etterpå og bensinfilteret tror jeg ikke har vært bytta siden bilen var ny. den har nå rulla 348 000 km og får nye bremseskiver og klosser rundt om, nye hjullager og bærekuler øvre forann. og nye deler på parkbrems. bytta allt bak der når jeg først holdt på;-)

kjøpte også helt nye bridgestone 225/45-17" piggfrie dekk som er helt nydelig å kjøre med på godt snøføre hvertfall..som vi fikk på Røros forrige uke;-D så da er bilen godt rustet for vinteren tror jeg^^

bilder og updates kommer etterhvert^^

• 6 months later...

Har også fått ny frontrute og vindusvisker arm da den gammle ikke ville trekke seg ordentlig sammen. Dette har da ført til at listene på siden av ruta har blitt ødelagt. Er det best å kjøpe nye eller blir det et bra resultat ved å sandblåse de og lakere opp igjen? Noen ideer?

Har også bestilt eu så venter i spenning på resultat. Kan jo legge til at bilen nå har gått 359 500 km ca.

• 2 months later...

Da har jeg sluttet i forsvaret og kommet meg hjem og endelig fått startet med eu kontroll. Har skiftet setebelte venstre side foran da dette var for dårlig. parkbremsvaier fra splitten og ut til hjulet er bestillt da denne hadde gått rett av helt ute ved hjulet. bærearm foran er også bestilt så da blir dette fikset neste uke.

utenom det har jeg ordnet ekstra jordingskabel i bakluka da verken vindusvisker motor eller skilt lys ville fungere lenger.

Har også bestilt ny støtfanger foran og to nye skjermer samt nye blinklys igjen da jeg nå har mistet totalt 3 blinklys siden vinteren pga norske veier.