Jump to content

Recommended Posts

Posted

http://www.varden.no/nyheter/bygde-om-bilen-for-a-unnslippe-tollerne-1.6469306

Såvidt jeg kan se er det ikke noe ombygd med denne, romma i bagasjerommet er jo originale, og tror ikke på at han har montert sterkere fjærer, ville nok tro det bare er nivåreguleringa som lurer dem eller hva? hehe skulle tatt seg ut om alle s124 og s210 m/flere (som ikke har 7-seter som ekstrautstyr) skulle bli taua inn fordi de er "bygget for å smugle" :lol:

Posted

Jeg får vel bare kjøre og levere bilen min også. Den er jo tross alt bygget for smugling.

At alle de kassene med øl og annet snadder var "gjemt" er vel kanskje å ta i litt?

Posted

Er ikke det en kjent sak for mange at Mercedes stasjonsvogn har nivåregulering på bakaksel? Og det er vel ikke akkurat vanskelig å se at dette er orginalt, samt disse rommene i bagasjen må tollerne ha sett før, går jo tross alt mange S124 biler enda.

Måtte le litt når jeg leste dette  :lol:

Posted

Jeg skal snart over fjorden til DK en tur, kanskje jeg skal se om jeg kan utfordre tollernes bilkunnskaper der da :P

Kanskje litt for dumt å legge opp til å provosere, men det hadde jo vært litt gøy å la de statsansatte få passet påskrevet :)

Posted

Jeg skal snart over fjorden til DK en tur, kanskje jeg skal se om jeg kan utfordre tollernes bilkunnskaper der da :P

Kanskje litt for dumt å legge opp til å provosere, men det hadde jo vært litt gøy å la de statsansatte få passet påskrevet :)

En masse blanke flasker baki, fylt til randen med vann ?

Posted

En masse blanke flasker baki, fylt til randen med vann ?

f.eks. :D

blir vel satt bak lås og slå i 8 år for å krenke offentlig tjenestemann da :P

Posted

Har dere sett bildene fra baksetet? Er på høyre side litt nedpå siden. Lovlig små, men baksetet er definitivt ikke slik det var fra fabrikk

Posted

Har dere sett bildene fra baksetet? Er på høyre side litt nedpå siden. Lovlig små, men baksetet er definitivt ikke slik det var fra fabrikk

han har ikke bare tatt ut sitteputen og stablet øl der istedenfor og lagt ett teppe over? ;)