Hatlebakk Posted September 6, 2011 Posted September 6, 2011 Har fått noe klunking, og senere gniksing i forstillingen på bilen min så da lurer jeg på om det er noen foringer som bruker å ryke ofte på w211, å som kan være årsaken til dette ? Quote
Bengt E Jacobsen Posted September 6, 2011 Posted September 6, 2011 Har fått noe klunking, og senere gniksing i forstillingen på bilen min så da lurer jeg på om det er noen foringer som bruker å ryke ofte på w211, å som kan være årsaken til dette ? Bruk "søk" i høyre hjørne. Skriv: forstilling 211. Quote
Hatlebakk Posted September 7, 2011 Author Posted September 7, 2011 Har nok gjort et forsøk på det tidligere, men fant ikke noe.. Quote
Bengt E Jacobsen Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Har nok gjort et forsøk på det tidligere, men fant ikke noe.. Rart. Gå ut av "Teknisk avdeling" og søk. Jeg får opp 2 sider da. Quote
T-boy Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Du kan jo titte gjennom kjøpeguiden også: http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=11954.0 Quote
TEH Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Det er to nedre bærekuler pluss en øvre. I tillegg har du casterstag og endeledd. Alle disse er gjengangere dessverre... Quote
Hatlebakk Posted September 26, 2011 Author Posted September 26, 2011 Etter litt feilsøking så fant jeg ut at det var den øvre bærekula som laget den volsome gnikselyden, så den blir byttet raskt så snart jeg får kjøpt inn deler.. Klunkingen fant jeg ut kom ifra det staget som går fra nedre bærebru, og opp på stabstaget, så der må selve staget eller foringen i nedre bærebru byttes.. greit å få fikset ting, istedet for å sitte å irritere seg over klunkelyder Quote
Gujoni Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Kula på det lille staget mellom stabstaget og nedre bærebru laget masse lyd hos meg. Måtte av med bærebruen for å få skiftet den siden jeg ikke har spes.verktøy. Dette endret spissingen så 4-hjulskontroll måtte tas også. Quote
Recommended Posts