Jens Honoré Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Her er bare å sette i gang med cockpit shine og autosol Quote
Alexander Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Cockpit shine? Dashbordet skal faen ikke være blankt!! Ellers var jo bilen ryddig Quote
Torbjørn Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Lurer på hvorfor han ikke viste frem motorrommet Ikke rart den bilen ser ubrukt ut, med den motoren har han nok knapt kommet seg ut av gårdsplassen (Dønn strøken bil!) Quote
bska Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 dønn strøken? Sorry Torbjørn, - sjekk skjerm falsen i venstre bue bak Quote
Bjørn Vedø Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Så veeeldi strøken ut ja og flott å se på. Når jeg så etter litt så er det faktisk rust blemmer på venstre side bak på kannalen. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Helt rå innredning i den bilen der Har siklet en del på den Nei, jeg klarer nok ikke slå den der Men jeg slår den på ytelse, noe så inn i hampen også noen som har prøvd 200D her? oi oi oi, det går tregt det. Jeg trodde ikke det var mulig en gang... Quote
E_S Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Vil tro at en 200D går omtrent som en 240GD som de fleste som har vært i militæret de siste 25 årene har stiftet bekjentskap med.. Det er helt kurant til by/småkjøring, men blir totalt kraftløst langs landevei/motorvei så lenge det ikke er HELT flatt.. Quote
Jens Honoré Posted September 5, 2011 Author Posted September 5, 2011 Ikke rart den bilen ser ubrukt ut, med den motoren har han nok knapt kommet seg ut av gårdsplassen Fine Torbjørn Quote
Recommended Posts