Guest Madsi Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Heisann! Lurte på om noen kunne fortelle meg om hvor jeg får tak i mahogany interiørfolie er ikke sikker på om det er mahogany jeg har i bilen men ganske sikker kan ta et bilde å legge ut sett at man får kjøpt hele sett, en er det noen som veit om det går bare ann og kjøpe en rull ell noe? trenger bare till midtkonsollen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Hvorfor i herrens navn skal du inn med folie i bilen din? Har ellers aldri hørt om mahogny i MB, er det en 80-90 talls bil er det mest sannsynlig zebrano, eventuelt nøttetre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-boy Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Sansynligvis enklest å finne det du trenger på en høgger, men om du vil kan du bytte ut treverket selv med finér fra Oslo finérfabrikk (http://www.oslofiner.no/index.asp?DocID=44&Lang=1). De har mye rart, inklusive Mahogny og Zebranofinér. Ikke glem lakk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 De har mye rart, inklusive Mahogny og Zebranofinér. Hm stilig. Om jeg skulle skiftet ut treverket i bilen, hadde det vært stas å satt inn gaboon ibenholt...... det er rålekkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Madsi Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Fordi jeg er 17 år og går på skole! thats why hehe ser for meg at hvis skal bruke the real deal så blir det fort dyrt.. men trodde faktisk at det bare var folie jeg som var i bilen og hvorfor får man da kjøpt sånn interiørfolie da? så ut som det var zebrano ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts