Gissmo Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Kjører alle ibilene i en tråd, Har nå eid bilen i 3 måneder. Bilen er kjøpt ny i Norge i 2000. Hvis du leser testen som du finner via finn.no, så er det akkurat den bilen. Tidligere eiere har ikke gjort noe spesielt. Jeg har satt på senkesett og bestilt felger som kommer nå snart. Felgene er fra ernst Car Design, type Lonestar essential i farge anthrasit. 9.5 og 10.5x20. http://www.ernstcardesign.com/Alufelgen/Lonestar-Essential/ Utstyrsliste er standard med farge Almadin Svart. Legger ut bilder når felger er på. Det ligger også et bilde fra Vålerbanen 2011. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Høres spennende ut, gleder meg til å se bilder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 så pøs på med bilder,CL er jo kongebil 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Ja..... Enig med Odd Sigurd. Vi trenger masse bilder og mere info!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Stormyr Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 CL er fint det! hehe.. Bilder er alltid bra.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted September 13, 2011 Author Share Posted September 13, 2011 Kan legge ut bilder fra annonsen: Kommer noen flere når nye felger er på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Åh, det er digge biler! Så fin ut den der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Stormyr Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Fin farge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Vakkert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davor Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Cupritebrown er den beste fargen på nyere mercedeser flott bil foresten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Stormyr Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Dette er da: 182 - Almandinschwarz - så vidt jeg klarer å se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted September 14, 2011 Author Share Posted September 14, 2011 Stemmer det Stian. Venter på felger, men det burde se slik ut etterpå (bortsett fra fargen da) Skal ha 9.5x20 og 10.5x20" Senkesett er allerde montert og har tatt Ditec lakkforsegler. Lønner det seg å ta på understellsbehandling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Gratulerer med rålekker bil OG rå motor! Understellbehandling blir aldri feil. Jeg ville brukt oljebehandling siden bilen ikke er splitter ny. Er du fornøyd med Ditec-behandlingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Næss Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 For en fantastisk fin bil, er den gått langt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted September 15, 2011 Author Share Posted September 15, 2011 Har passert 176.000km Vet ikke helt om det er Ditec da det står et Maguirs merke bak etter at den er blitt behandlet, men bilen er blank og fin og lett å holde ren. Har også sotet bakvindu og alle sidevinduene med film Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted September 27, 2011 Author Share Posted September 27, 2011 En liten oppdatering Bilen har nå vært hos Onkel Bertel, måtte bytte ene coil-rekka. Og det er ikke første gang! Venter fortsatt på felgene fra Tyskland, sitter fast i tolla og bør være her snart håper jeg. Har lagt på noen andre dekk med litt for lav profil (er til E-klasse). Felgene og dekk som står på nå kan selges for 2.500,-. 245/35-19 og 275/30-19. Felgene er kopi og 8.5 og 9.5" med E35. Er slitt på innsiden(men jeg har snudd de ut) og felgene rister litt i 110km/t. send sms på 92806111 hvis interesse. Bilen er senket ca 40mm, men lavere profil ødelegger dette inntrykket Måtte vaske bilen i dag, og tok noen bilder, først bakfra: Måtte ha med den andre også, E270CDI 2003. AMG optikk. 305/25-20 og 245/30-20 http://toolbar.imageshack.us/K et til, er nok eksos her synes jeg 8det er 4 på E-klassen). kanskje det blir 4 blås neste år? Forslag? Forfra, blank og fin... Pluss noen til: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 :D NIIIIICE :D reine kongebilen detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyGun kal.45 Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Virkelig flott bil, gratulerer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted September 27, 2011 Author Share Posted September 27, 2011 Ser det var to bilder til Her et hvor det er to fine fronter Og et hvor fargen kommer mere frem Fin følelse å få bilen igjen. Ble noen kilometer i dag og noen feite drag. Utrolig lyd når motor skifter fra 6-8- og 12 sylindere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Stormyr Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Lekkert! Men.. ouch.. Bilen har nå vært hos Onkel Bertel, måtte bytte ene coil-rekka. Hørtes forferdelig dyrt ut.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Kristian Steineide Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Dette er kule biler Kjempe finog strøken bil : ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
500AMM Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 .... Lønner det seg å ta på understellsbehandling? Hei. Kjempefin bil! Vel og bra med understellsbehandling, men det kommer litt an på hva og hvordan det påføres. Limited'en min var Tectylert og det er noe forferdelig griseri når man skal skru på bilen i ettertid. Alt av bunnplater, innerskjermer osv.. var belagt, så jeg har holdt på i timevis med å rense alle plastdeler. Det går vel an å styre denne påføringen noe bedre vil jeg tro, så påse at det blir gjort i såfall. -arnt- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davor Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Gissmo du sikkert jobber i biltilsynet siden du fikk såpass fine reg nummere på begge biler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted September 28, 2011 Author Share Posted September 28, 2011 he he, vi får se i morgen. E-klassen er solgt i dag. og skal registrere en CLS i morgen som er importert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted October 4, 2011 Author Share Posted October 4, 2011 fikk endelig felgene i dag, etter tre måneder venting. har ikke fått vasket bilen, så det blir bare et bilde. Har jo senka den, så den subber litt bak og når jeg svinger. 9.5"x20 foran med 245/35-20, og 285/30-20 bak. Hvis jeg har den på stilling 1 så går det greit. Må nok kanskje frese av litt på innsiden av felgen. Noen bilder bak: Vurder samme felger på CLSén også, kommentarer? Den skal seff senkes etterhvert... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts