Tonny S212 Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 Hei jeg skal kjøpe polerings maskine og ønsker det beste for ferskinger,og der er mange og velge i mellom, kan denne vere noget og starte med ?? flex xc3401 vrg http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=22&products_id=112 Quote
ØHN Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 Hei jeg skal kjøpe polerings maskine og ønsker det beste for ferskinger,og der er mange og velge i mellom, kan denne vere noget og starte med ?? flex xc3401 vrg http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=22&products_id=112 Denne kan du både starte og avslutte med. Bedre maskin skal du lete veldig veldig lenge etter. Den er beregnet for røff proffesjonell bruk, og er samtidig enkel å håndtere. Til de aller groveste korrigeringene bruker jeg Makita Roterende først. Men FlexDA ( flex xc3401 vrg) brukes også, og jeg kan ikke være foruten. Den er benyttet på samtlige poleringsjobber som linkes i signaturen min Løp og kjøp! Quote
Tonny S212 Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 Hei jeg skal kjøpe polerings maskine og ønsker det beste for ferskinger,og der er mange og velge i mellom, kan denne vere noget og starte med ?? flex xc3401 vrg http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=22&products_id=112 Denne kan du både starte og avslutte med. Bedre maskin skal du lete veldig veldig lenge etter. Den er beregnet for røff proffesjonell bruk, og er samtidig enkel å håndtere. Til de aller groveste korrigeringene bruker jeg Makita Roterende først. Men FlexDA ( flex xc3401 vrg) brukes også, og jeg kan ikke være foruten. Den er benyttet på samtlige poleringsjobber som linkes i signaturen min Løp og kjøp! Takker for rask tilbake melding. da er jeg helt sikker på kjøpet dere er jo proffe på polering. Quote
ØHN Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 Takker for rask tilbake melding. da er jeg helt sikker på kjøpet dere er jo proffe på polering. Det geniale med FlexDA er at alle som har litt erfaring med elektrisk verktøy, kan oppnå et profesjonelt meget pent resultat. Denne maskinen bekrefter ordtaket "riktig verktøy er halve jobben" Quote
Tonny S212 Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 Takker for rask tilbake melding. da er jeg helt sikker på kjøpet dere er jo proffe på polering. Det geniale med FlexDA er at alle som har litt erfaring med elektrisk verktøy, kan oppnå et profesjonelt meget pent resultat. Denne maskinen bekrefter ordtaket "riktig verktøy er halve jobben" Hei Da er pakken kommet fra scandic shine med mange godbiter i. Flexxc3401vrg chemical guys petes 53 chemical guys jetseal 109 scholl finpoleringspute sort 2stk scholl poleringspute orange 2stk scholl poleringspute hvit 2stk scholl poleringspute gul og blå 2stk Flott kit fra scholl concepts, S3+ gold, S17+ og S40 på 250ml flasker. Følger også med 1 stk rubbing og 1 stk poleringspute, da mangler det bare og finne ut av hvad man skal bruke først av puter og s3+-s17-s40 Quote
Rudi Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 S3 - Gul eller blå S17- gul, blå eller orange avhengig av hva cut man ønsker. Husker ikke hvem som er grovest av gul og blå, men orange er medium S40- Orange eller sort. (helst orange, sort brukes kun på MYK lakk egentlig) Personlig ville jeg bytta ut s40 med S30+ da S30 er et mye mer anvendelig produkt for normale lakkhardheter Den hvite puta har jeg ikke peiling på hva brukes til Quote
Tonny S212 Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 S3 - Gul eller blå S17- gul, blå eller orange avhengig av hva cut man ønsker. Husker ikke hvem som er grovest av gul og blå, men orange er medium S40- Orange eller sort. (helst orange, sort brukes kun på MYK lakk egentlig) Personlig ville jeg bytta ut s40 med S30+ da S30 er et mye mer anvendelig produkt for normale lakkhardheter Den hvite puta har jeg ikke peiling på hva brukes til takker for svar,jeg bestilte iht. Scandic Shine anbefaling kan ikke finne noget ang. hvite poleringsputer får vell bruke de på båten. Quote
Rudi Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 kjenner litt på grovhet på pad hva den brukes til Quote
Recommended Posts