Seldal Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Heisann Lurer på om det er en bok eller lignende som går ann å kjøpe/laste ned, hvor det står alle tiltrekknings momentene til en M112 motor? Eller noen som kan hjelpe meg med dette? Morten Quote
Frode Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Heynes Manual til din bil skal inneholde dette, ellers så kan du sikkert finne det på nett også hvis du googler det... Quote
Seldal Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 Heynes Manual til din bil skal inneholde dette, ellers så kan du sikkert finne det på nett også hvis du googler det... Heisann! Finner ikke haynes manual til w210! Vett ikke om det er laget engang! Har Prøvd å søke litt rundt uten noe hell:( Quote
Guest Gjesten Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Kan jeg spør hva du gjør med motoren? Det er ikke ofte de må demonteres. Quote
Seldal Posted September 2, 2011 Author Posted September 2, 2011 Kan jeg spør hva du gjør med motoren? Det er ikke ofte de må demonteres. Et lite prosjekt! skal borre opp en 3.2l og få inn ny innmat:) Quote
Frode Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Er det M104 motor.?? Finner ikke til 210 jeg heller... Stikk innom BOS og få en utskrift.... Quote
Arne Henriksen Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Er det M104 motor.??Det står nå M112 så da er det vel gjerne en M112, 3.2l V6? En annen sak er vel hva du tenker å forbedre på en M112, les hva som står her om dette designet (M112/113): http://www.peachparts.com/shopforum/showthread.php?t=1582 Quote
Guest Gjesten Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Prosjekt Vet om en som har Kompressor liggene til den som han har hatt liggende noen år ,men han har solgt bilen. Kanskje noe for deg ? Quote
Gujoni Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Det er laget manual til 210, jeg hadde den selv for noen år siden. Husker ikke om det var Haynes eller et av de andre forlagene. Hør på Biltema, de har Haynes. Den jeg hadde stod på tysk og jeg lurer på om ikke jeg kjøpte den hos " Automobilia" i Oslo. http://www.automobilia.no/automobilia_V1/v1/index.html Quote
Frode Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Er det M104 motor.?? Det står nå M112 så da er det vel gjerne en M112, 3.2l V6? He, he...svarte på denne tråden før morgenkaffen....så da går det slik... Quote
Seldal Posted September 2, 2011 Author Posted September 2, 2011 Prosjekt Vet om en som har Kompressor liggene til den som han har hatt liggende noen år ,men han har solgt bilen. Kanskje noe for deg ? Ja:) gi han mailen min vist han er intrisert i å selge:) morten_hs@msn.com Jeg får se litt til rund og hørre på Biltema ol etter bok:) Morten Quote
Recommended Posts