Sondre Næss Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Hei, har ett problem med at vinduet mitt låser seg da jeg heiser det opp. Fikk tak i ny regulator og motor. Det går gjerne litt opp, så lager det voldsomt med lyder å kiler seg, men det går å hjelpe det opp. Dette skjer også på vei ned. Har noen hatt dette problemet før? Eller kan en løsning på det? Forslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted September 3, 2011 Share Posted September 3, 2011 da er det nåkk tennern på heve å senke mekanismen eller at ruta eventuelt har hoppet ut av sjinnene sine inne i døra.. mvh Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoarB Posted September 3, 2011 Share Posted September 3, 2011 er tennene i heisen intakte ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Næss Posted September 3, 2011 Author Share Posted September 3, 2011 Det er dem, men jeg har funnet ut av problemet. Både vindusheisen som stod i, å regulatoren er uorginal. Skulle tro regulatoren kom fra en trailer. Jeg bestillte en vindusheis på nettet. Men da jeg fikk den passet den ikke å var ikke lik den som stod i. Så jeg antok at jeg hadde kjøpt feil. Fikk kjøpt en ny regulator og heis, men med denne fikk jeg det låse problemet. Heisen var ikke sterk nok å hjulet inni heisen rundet seg. Så fant jeg ut at alt var uorginalt vræl! Så nå har jeg bestilt en skikkelig regulator som passer på den heisen jeg kjøpte tidligere, for den var nemlig riktig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts