Gujoni Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Klikk og nyt! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Kjempetøft!! Utrolig at ingen i denne klubben har bygd en kopi av denne bilen enda.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Kjempetøft!! Utrolig at ingen i denne klubben har bygd en kopi av denne bilen enda.... Ja, egentlig. Det kunne vært et kult prosjekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Hauff Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Har en fin 69 300 SEL 6.3 som kun har 84 000 km på klokka. Er det noen so har pågangsmot, har jeg bilen. Har mye mot, men ikke så mye. Min plan er å sette denne i meget god bruksstand. Kjøres kun i fint vær, drivlinjen er fin, skroget har behov en hel del TLC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 ...Min plan er å sette denne i meget god bruksstand...For all del - gjør DET, ikke ødelegg den med klistremerker og veltebur... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 "Rote Sau" må være det tøffeste som Mercedes noen sinne har laget......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts