Arnt Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Pøser på med noe bilder jeg tok på treffet 20.-21. aug. Sikkert mange som blir lei av alle bildene, men håper det er noe for enhver smak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 8) Jaja,nærmere himmelen kan vel ikke 190 og mb entusiaster komme tenker jeg :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 har du flere bilder av den polskregga 16v'n? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted September 1, 2011 Author Share Posted September 1, 2011 Kan hende jeg har noen liggende en plass, men tror du finner noen av denne hvis du søker på nettet faktisk. Den har også vært på Hockenheim de siste årene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted September 3, 2011 Share Posted September 3, 2011 takk:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juni Jonsson Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 gøy å se så mange fine bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted September 10, 2012 Author Share Posted September 10, 2012 gøy å se så mange fine bilder Moro å høre! Jeg syntes dette var et veldig fint treff å delta på. I år kolliderte det dessverre med vårt eget treff på Vålerbanen, men satser på at dette vil gå i orden til neste år og at jeg vil være en av deltakerne der. I fjor hadde jeg med 3 biler dit. Dvs jeg hadde kjøpt en som stod og ventet der nede, mens den siste ble handlet dagen før treffet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juni Jonsson Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 kult hadde vært gøy å reist dit en gang!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 Ikke så vanskelig det! Bare å legge det inn i planene for neste års treff og reiser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 går vel ikke ann å bli lei dette Arnt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts