Thomas H. Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Frem til MY08 ble R`n slik jeg har forstått det kun levert med 2-seter på midterste rad, 6-seters. Fom. MY08 ble den levert som 5 eller 7-seter med tre seter på midterste rad. Setekonfigurering ser identisk ut, kun at et smalt midtsete er satt inn mellom de to andre. Er det noen som vet om det er mulig å ettermontere et tredje "midt-sete" i en 06-07 modell? (6-seters) Med tre kids er det for mye strul med 6-setern da bagasjeplassen ikke står helt i stil med utvendig størrelse, så å klemme en unge på bakerste rad til daglig utgår med høye kneløft. Alternativet er å legge mer cash på bordet for en 08 modell... (rane bank) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Slik jeg har forstått det så er de andre setene som du sier identiske både med og uten midtsetet, men sjekk med www.mbenznl.com på mbenznl@gmail.com for eventuelle muligheter (rent teknisk, jeg vet ikke hvordan det blir med godkjenning). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Frem til MY08 ble R`n slik jeg har forstått det kun levert med 2-seter på midterste rad, 6-seters. Fom. MY08 ble den levert som 5 eller 7-seter med tre seter på midterste rad. Setekonfigurering ser identisk ut, kun at et smalt midtsete er satt inn mellom de to andre. Er det noen som vet om det er mulig å ettermontere et tredje "midt-sete" i en 06-07 modell? (6-seters) Med tre kids er det for mye strul med 6-setern da bagasjeplassen ikke står helt i stil med utvendig størrelse, så å klemme en unge på bakerste rad til daglig utgår med høye kneløft. Alternativet er å legge mer cash på bordet for en 08 modell... (rane bank) vi(verkstedet dær jeg jobber) har gjort dette på en 2006 r-klasse jeg kan sjekke hva som måtte gjøres og evt dokumentasjon som trengtes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haymaker Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Fikk nylig pris på det midterste sete fra forhandler. 38000 Du må også sjekke om det er fester klart for det ekstra setet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas H. Posted August 30, 2011 Author Share Posted August 30, 2011 Ojojoj, 38000,-? Har dem begynt med salg? Trond Roald; det hadde vært morro å visst ja. Takker hvis du sender spørsmålet videre Ettersom setebeltet sitter i stolen, burde det ikke være all verdens å få det godkjent. Dog er spørsmålet om festene sitter klart ja, uten å dra frem sveiseapparatet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Er det ikke noe sånn automatisk sete ned/oppklapping ved hjelp av en knapp på MY08 også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Er det ikke noe sånn automatisk sete ned/oppklapping ved hjelp av en knapp på MY08 også? Det gjelder i tilfelle bakerste rad - her snakker Thomas om midtraden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniel Kvisten Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Hei. Hvem kan forklare meg hvordan festene evt. ser ut? Vi har armlen på stolene i midtraden, disse må vel taes vekk og hullene dekkes igjen. Hvordan bestiller man dette midtsetet? Tipper jeg kan gjøre dette uten verksted hvis festene er der. Daniel fra Trondheim som "plutselig" fikk bruk for setet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts