Guest Einar Posted April 12, 2009 Posted April 12, 2009 Takk Syver Den øverste er en forhenværende likbil vi møtte på i Strømstad nr 2 er C123 i Carlsson-utførelse den første limoen er noe jeg fant på nettet, høyrestyrt og miles iallefall Den grønne S123 er min tidligere 1983 300TD Turbodiesel Og limoen på slutten er en kamerat av meg sin, vært sjåfør på den før og passasjer nå sist skjærtorsdag., Håper bildene faller i smak Quote
Guest ØrjanAlta Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 Hei alle sammen! Jeg har ikke vært å sett på sidene deres før denne helgen, og har bladd meg gjennom x antall sider med 123-bilder og snakk. Jeg blir glad av å finne så mange prakteksemplarer av arten som på sidene deres Skulle gjerne lagt ut et par bilder av min 123, men det ser ut som det er noe feil med registreringsfunksjonen, og dermed gikk ikke det denne gangen. Ørjan Quote
JonArne Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 Hei alle sammen! Jeg har ikke vært å sett på sidene deres før denne helgen, og har bladd meg gjennom x antall sider med 123-bilder og snakk. Jeg blir glad av å finne så mange prakteksemplarer av arten som på sidene deres Skulle gjerne lagt ut et par bilder av min 123, men det ser ut som det er noe feil med registreringsfunksjonen, og dermed gikk ikke det denne gangen. Ørjan Send en mail til: Medlemsansvarlig@mbentusiastklubb.com Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 18, 2011 Posted August 18, 2011 Her var det MYE 124. Jeg har en 123 bok, der ser en ide av facelif 123 omtrent slik ut. Kan se om jeg kan få tatt ett bilde av den å legge ut en dag. Ser nesten ut som en 126 egentlig. Quote
Odd Sigurd Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Eg komme mandagskveldane eg o visst det e sånt i Dalen :? Quote
Recommended Posts