*Christian* Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Hei jeg blei jo da den heldige eieren av en C 30 AMG . men de jeg ikkje visste om er at jeg ikkje kunne få montere hengerfeste på denne. pga dette er en orginal AMG bil. er de noen som har vert borti dette evt vet noen utveier hvordan man skal få dette til???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Jeg ville ha snakket med Steve hos www.mbenznl.com. Du kan nå ham på mbenznl@gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Christian* Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 takker for de har sendt han en mail på de. men snakket me BOS i dag å de ser ikkje lovende ut... den er visst ikkje type godkjent me henger feste for de var viss ikkje noe camping bil... de va en sports bil. men vi for høre ka steve har å si:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onlyEspen Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Du kan ikke ha campingvogna bak en slik bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gjesten Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 spyshots.nl/userfiles/image/artikel/600/C63%201_1082723557.JPG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonny S212 Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Hei Sjekk denne. http://www.mobile24.no/autos/details/145001690/0/MERCEDES-BENZ-C-30-T-CDI-AMG- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoarB Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 man får som alltid montert hengerfestet i seg selv.....spørsmålet går på tillstrekkelig kjøling osv vi monterterte på en ML 320 cdi, der måtte vi ha ny SAM unit, noe ledningsnett, ny motorvifte, fra 400Watt til 800Watt og et eget lysnett så er nok dette som evt sperrer, vil tro at du får på selve festet uansett, mekanisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Du kan ikke ha campingvogna bak en slik bil! Stemmer, den har jo ikke hengerfeste. Hvor store forskjeller er det egentlig på denne C30 CDI AMG sportsbilen og en vanlig C270 CDI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Christian* Posted August 31, 2011 Author Share Posted August 31, 2011 forskjellen på C 30 AMG er vell motor, understell diff, girkasse og interiør. Å montere hengerfeste er en enkel jobb. problemet kommer i vognkortet der de ikkje står vekt på hengerfeste. den blei ikkje type godkjent me dette pga. de er for liten klaring mellom hengerfeste å støtfangeren. men jobber no me TUV i tyskland om de går an å ta en enkelt vurdering av min bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts