Guest maasoey Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 Heisann. Vurderer å melde meg inn i klubben. Men jeg lurer på hvordan "skiltpakken" ser ut? Quote
MortenE Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 2 stk skiltholdere i standard sort plastikk som alle bilforhandlere har bare med klubbnavnet på. Passer kun til nyere type skilt, alltså de som er den lengste typen. M. Quote
LuckyDuck Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 ca sånn :!: "Mercedes-Benz" er noe som står på skiltet mitt, det står ikke på skiltrammen som kommer fra klubben Quote
Guest M3RC3D3S Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 Hvor bestiller man sånn skilt hvor du bestemmer hva som skal stå inni? Quote
Guest M3RC3D3S Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Hvor bestiller man sånn skilt hvor du bestemmer hva som skal stå inni? Quote
Guest M3RC3D3S Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Prøv på Skiltfabrikken i Oslo. Fant ikke noe sånt på nettsiden. Mener sånn skilt som passer inni skiltplater, og med det blå feltet på venstre side, sånn som "LuckyDuck" har. Quote
Trond H. Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Prøv på Skiltfabrikken i Oslo. Fant ikke noe sånt på nettsiden. Mener sånn skilt som passer inni skiltplater, og med det blå feltet på venstre side, sånn som "LuckyDuck" har. www.showplate.se Quote
LuckyDuck Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 Prøv på Skiltfabrikken i Oslo. Fant ikke noe sånt på nettsiden. Mener sånn skilt som passer inni skiltplater, og med det blå feltet på venstre side, sånn som "LuckyDuck" har. http://www.funplates.co.uk/ Her er skattekista jeg var å gravde i edit: den virka litt pensjonert den nettsida ser jeg Quote
Recommended Posts