Guest Leif A. Aarsand Posted August 21, 2011 Posted August 21, 2011 Jeg har et problem med at lcd display med info om km antall bilen har gått klokkeslett o.l ikke vil slå seg av. Er det noen av dere som har hatt dette problemet eller kjenner til det? Håper dere kan hjelpe meg før batteriet går tomt til slutt. hehe E230 w210 1996 Quote
Guest leif Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 rart at ingen later til å vite noen ting som heltst her... Quote
Jørn Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 rart at ingen later til å vite noen ting som heltst her... Kan vel være at ikke så mange har opplevd dette. Har ikke noe fasit svar jeg heller,men kan jo prøve med ett forslag. Koble fra batteriet i bilen i 30min. Hender det hjelper å gjøre sånn på enkelte rare feil. Blir litt som å "resette" elektonikk. Du må lære opp elvinduer og takluke, samt stille klokke og muligens innstillinger på radio etter denne "resetting". Lykke til. Quote
Recommended Posts