Arne Henriksen Posted August 20, 2011 Posted August 20, 2011 Var innom Narvesen på Trondheim Sentralstasjon i går kveld, og kom over en kjekk sak fra Teknikens Värld 99kr, har bare bladd litt i den foreløpig men det er mye både tekst å bilder fra starten helt opp til dagens modeller. Svensk tekst, men som gammel bilfreak oppvokst på Bilsport og desslike går jo det bra. Quote
Hallgeir Helland Posted August 20, 2011 Posted August 20, 2011 Jeg fant også dette, ved en ren tilfeldighet. Pleier aldri være innom Narvesen, så det var jo greit at det var noe interessant der når jeg først en gang var innom. Har lest frem til seksti tallet foreløpig, interessant. Quote
Solbakken Posted August 21, 2011 Posted August 21, 2011 merker at jeg skal innom det som er av narvesen utsalg her i byen i morra ja dette må annskaffes Quote
Bjørn Vedø Posted August 22, 2011 Posted August 22, 2011 Bra magasin dette og som oss Mercedes elskere/tilhengere liker vi dette Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 Jeg har vært innom dem fleste narvesen butikkene for å få tak på dette bladet, jeg ga opp. Tror nok jeg har vært for sent ute denne gangen Quote
Peter Hauff Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 Har finlest bladet, og er som noen andre skuffet over innhold, men også skuffende at det inneholder en rekke faktiske feil. Ikke slik jeg kjenner Teknikens Värld fra tidligere. Quote
Arne Henriksen Posted August 30, 2011 Author Posted August 30, 2011 Har finlest bladet, og er som noen andre skuffet over innhold, men også skuffende at det inneholder en rekke faktiske feil. Ikke slik jeg kjenner Teknikens Värld fra tidligere. Nå, Teknikens Värld har nå hatt et litt så som så forhold til Mercedes-Benz, spesielt etter den elgtestgreia med A-klassen, da var de knapt nok på talefot på flere år... Men som dere sier - det er helt klart mye mer som kunne blitt skrevet om de forskjellige modellene, spesielt de siste 30år hvor det tross alt er 'lett' tilgjengelig. At det er feil må man visst bare venne seg til, har knapt en enda MB-relatert bok eller blad hvor ikke noen har blemma seg på et eller annet. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 Den hadde det på bladsjappa i sverige og Får ta meg en tur dit i morgen Quote
Sven Håkon Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 At det er feil må man visst bare venne seg til, har knapt en enda MB-relatert bok eller blad hvor ikke noen har blemma seg på et eller annet. Enig - at det er småfeil er forståelig i den store sammenhengen, men enkelte ganger lurer man på om forfatterne i det hele tatt er kjent med merket. Quote
Hallgeir Helland Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 Gøy lesestoff for meg ihvertfall. Men jeg bet meg merke i fraværet av SEC..... kjipt, det er jo en god kandidat til kuleste MB ever.... Quote
Recommended Posts