HolgersEN Posted August 19, 2011 Posted August 19, 2011 Halla Godtfolk... Skal til Trondheim Torsdag 1. Septemper - Søndag 4. September og lurte på om vi skulle tatt en pizzakvell enten Fredagen eller Lørdagen??? Quote
Fredrik B Posted August 19, 2011 Posted August 19, 2011 Jeg er med. Blir kos å ha deg på besøk i trøndelagen igjen Quote
HolgersEN Posted August 19, 2011 Author Posted August 19, 2011 Jeg er med. Blir kos å ha deg på besøk i trøndelagen igjen Fine :D Quote
HolgersEN Posted September 3, 2011 Author Posted September 3, 2011 Stengt på grunn av lukket her gitt Quote
Fredrik B Posted September 3, 2011 Posted September 3, 2011 Lite folk som er aktive på forumet fra trøndelag virker det som Ble litt dødt i trondheimsområdet når Auto-Huset la ned. Uansett. Utrolig hyggelig å møte deg igjen Terje. Håper du har ett fint opphold her oppe i det kalde nord. Quote
HolgersEN Posted September 3, 2011 Author Posted September 3, 2011 Lite folk som er aktive på forumet fra trøndelag virker det som Ble litt dødt i trondheimsområdet når Auto-Huset la ned. Uansett. Utrolig hyggelig å møte deg igjen Terje. Håper du har ett fint opphold her oppe i det kalde nord. Takk like så Koser meg her vøtt Quote
Torbjørn Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 Var på utdrikkningslag i Sverige i helga jeg, så kunne dessverre ikke møte Quote
Recommended Posts