LuckyDuck Posted August 19, 2011 Posted August 19, 2011 Ja du fant den du også? Første tanken jeg fikk etter ett minutt eller noe sånt: "er det slik de lager prototyper av nye modeller" Quote
Jøran89 Posted August 21, 2011 Posted August 21, 2011 De har nok bare litt for mye gryn mellom labbene... Quote
Lars Alex Posted August 22, 2011 Posted August 22, 2011 Å ødelegge en så fin bil for å lage en video til den "ræva" låta var bare dumt.... Quote
Hallgeir Helland Posted August 22, 2011 Posted August 22, 2011 Det er vel på en måte det samme som Jimi som setter fyr på Stratocasteren sin. Tåpelig. Quote
Glenn Sørvik Posted August 22, 2011 Posted August 22, 2011 Gadd ikke se ferdig videoen en gang,dårlig musikk og ødelegge en sånn bil NOT. Quote
TommyGun kal.45 Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 Nei, den gjør ikke det. Jeg fikk ihvertfall ikke mer drag på damer når jeg testet det samme Quote
gunsen Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 s-klassen ble nylig kåra til en av de mest håpløse bila å eie i USA, pga vedlikeholdskostnadene. Trur ikke Maybach vil bli noe særlig billigere, så for min del, kan de hogge dem opp. Nå har du tatt for mye Møllers tran, en S-klasse hadde jeg aldri sagt nei takk til. 210 er ikke alt i MB verden, den har jaggu sine mangler også. Maybach er ikke pen dessverre, fronten der er en katastrofe, designeren der lever nok ikke i dette århundre Quote
gunsen Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Maybach er vel stort sett designet for en gruppe, meget konservative, oftest eldre, menn med MYE GRYN . De forventer god komfort, sikkerhet, luksus og god plass. Du har helt rett, dem har nok en annen oppfatning på hva som er pent og stilfullt, og jeg havner nok aldri i denne kjøpergruppen . Quote
Recommended Posts