Odd Sigurd Posted August 18, 2011 Posted August 18, 2011 :D Fantastiske biler,håper min snart er kjørende og går gjennom eu-kontrollen gitt Håpr snart kan komme noen bilder fra jobben jeg har og holder på med,er nå blitt svart matt,malt med rull,men resultatet var ikke verst :lol: Quote
Bjørn Vedø Posted September 4, 2011 Author Posted September 4, 2011 Odd... Kors det går med 107 din da?? Og tatt noen bilder også?? Quote
Odd Sigurd Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Hadde tatt bilder av hvordan fremgangen underveis gikk,med tlf med noenlunde bra kamera.Men måtte levere den tilbake for reperasjon og glemte jo selvfølgelig å nevne ta vare på bildene ,.Men er nå ferdig utvendigt og holder på med å montere interiør og slikt,uten at det går så fort,hehe.Har også "lakka" den matt svart med skumgummiRULLA,resultatet ble faktisk ikke verst.Nytt batteri måtte også til og den har en helt rå lyd fordi den fremste lydpotta ikke er montert,den som ligner en pute,derfor den lyden.Må nok få den på plass igjen tror jeg med henyn til naboer og andre gående,jeg liker lyden da Skal se om jeg ikke snart kan få inn bilder av det som hittil er gjort med den,bare jeg får til¨å laste det opp her da,er jo en kunst det også Quote
Recommended Posts