Guest Inge Hansen Posted August 18, 2011 Posted August 18, 2011 HEI, på min MB ( 560 SEC 86mod.) så jeg at ute temperatur instrumentet viste litt kluss i dag tidlig på vei til jobb. Det var ett "svart" felt liksom rundt og over der + tegnet er/var. Så i ettermiddag på vei hjem fra jobb ser jeg bare en E og ett par prikker på instrumentet. Ettersom turen går videre hjem blir det bare ett par prikker, og det "svarte" feltet i venstre kant er blitt større. HVA gjør jeg? Er det "bare" å kjøpe nytt instrument, eller er det noe annet som er / kan være gåent? Regner med dette er ett problem flere av dere kan ha vært borti, siden instrumentet vel er likt på veldig mange MB. Og hvor handler jeg det jeg trenger evt.? Takker på forhånd for gode svar jeg Quote
Hallgeir Helland Posted August 18, 2011 Posted August 18, 2011 Det er vel et LCD panel? Ut fra beskrivelsen er det sprekk i LCD, må i så fall byttes. Quote
FrodeS Posted August 18, 2011 Posted August 18, 2011 Løp og kjøp : http://www.ebay.co.uk/itm/MERCEDES-W126-SEC-SEL-SE-Out-Side-Temperature-Reed-out-/330572751633?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf7abe311#ht_935wt_1139 (forutsatt at selger gidder sende ut av EU). Quote
Recommended Posts