Jump to content

PROBLEMER!!!!w210

Guest øyvind muggerud

Recommended Posts

Guest øyvind muggerud

Hei igjen nå har jeg byttet girolje og filter det gikk greit:)).fylte på 8 liter tok litt tid men det var på høy tid automat olja har aldrig vært byttet.

Men jeg lurte på om det er noen som har greie på dette,starter bilen da begynner det å pipe så lyser alt på venstre side for hvert pip (lyd) bytter den varsel alt fra ets til belegg på brekket + noe annet orker ikke å se på det huff, når dette skjer vil den ikke gire det går ann og kjøre den men den forblir i det giret den var i når jeg startett revørs virker greit men jeg kan dra spaken fram og tilbake fra 1 til d men ingenting skjer.

Andre ganger går den som en mercedes skal gjøre en sann glede når den er i dette moduset,jeg hadde bltt veldig glad om noen her kan hjelpe meg litt på vei ang dette.

Mitt telefon nr er 41618956, bilen er en 1996 mod,w210, 290 turbodiesel reg NV46108.

Med vennlig hilsen Øyvind Muggerud.

8 liter er vel ca 1,5L til 2 liter for mye ? mener disse kassene tar 6.5L hvis man tapper konverter og..... men dette problemet her jeg og sett en gang før, tapp ned kassa di igjen evt, vær veldig kjapp, skifte kontaktstykker i kassa, kan hende denne lekker og olje kryper i ledningene..

Guest øyvind muggerud

Tusen takk roar,skal prøve å tappe av kassa og se om dette hjelper.

Jeg sytes det er en merkelig feil som har oppstått på min bil alt fungerer ellers på bilen, nydelig å kjøre er å men jeg blir frustrert av sånne feil som det er på bilen nå.

Hadde jeg kunt så hadde jeg kobblet ut alt som har med startsperre å gjøre, burde jo være mulig for alle signaler sammles i det de kaller for k 40 reele,men det er jo så mye elektronikk på den bilen at en kan begynne å lure på hvordan de fikk de gode gammle 300 td w123 til å gå likefør jeg kjøper en :)).

Takker igjen.Vennlig hilsen Øyvind Muggerud.