Bengt E Jacobsen Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Oppdaget noe morsomt igår. Gummimattene foran i 123 passer 100% foran i 211 på førersiden. På passasjersiden er den ca 1,5 cm for bred. Har ikke sjekket bak ennå. Men skulle ikke forundre meg om di passer der å. Morsomt med tanke på at det er 20 år mellom bilene mine. Quote
Lars U. Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 Hva bruker du gummimatter til ? det er jo bare for å fremskynde rust i bilene, nye biler med Klimanlegg burde ikke bruke gummimatter da vannet som ligger under ikke får tørket opp, men ligger å surkler under i årevis. Dette medfører også dårlig lukt i bilen over tid. Har selv aldri brukt gummimatter i mine biler, men heller passet på å støvsuge og/eller vaske de originale tekstilmatteene regelmessig og heller spandere 600-700 kr på nye originale MB eller AMG matter etter 2-3 år. Quote
Bengt E Jacobsen Posted August 17, 2011 Author Posted August 17, 2011 Hvem har sagt at jeg bruker gummimatter? Jeg sa bare at di passer, og det var det hele. Har bare tekstilmattene i min bil jeg. Quote
Lars U. Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Hvem har sagt at jeg bruker gummimatter? jeg vet ikke hvem som har sladret. Quote
TommyGun kal.45 Posted August 18, 2011 Posted August 18, 2011 Hvem har sagt at jeg bruker gummimatter? Jøss, bruker du gummimatter Quote
Recommended Posts