Guest Magnus S. Posted August 14, 2011 Posted August 14, 2011 Har vurdert litt rundt å handle en cruisevogn av dimensjoner... W140 Coupe har jeg alltid likt og en slik bundestank har alltid facinert meg. Den jeg har sett på har litt klassisk rust på fremskjermer og noe bobler ved saccolistene. Ellers virker bilen grei. Det som plager meg mest er at kupeviften ikke går. Hvis dette er samme problem som jeg hadde på en w124 hvor jeg bare byttet sikringen er det jo i grunn greit, men kan det være flere årsaker til at denne ikke går? Jeg har noen andre konkrete ting som ledningsnett i V-en og radiatorvifter som også er dyre ting. Ellers tar jeg gjerne imot tips. Mvh Magnus Quote
ØHN Posted August 14, 2011 Posted August 14, 2011 Flotte biler, men også et potensielt pengesluk av dimensjoner. Vær klar over at på en bil hvor forrige eier ikke har tatt rust og slikt med en gang, kan det bety at bilen står foran et omfattende vedlikehold også på andre ting. Da snakker vi fort 100.000,- eller mer, i tillegg til kjøpesummen, på reparasjoner så bilen fungerer som den er ment fra Mercedes. Quote
Recommended Posts