Robert Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Heldig kar med Mercedes og luftfjering Kan krokvekta ha vert høy? Slike belger skall vel i teorien tåle bra med juling? Saken. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1675915.ece Må vel regnes som entusiast, selger vogna når det var bilen som havarerte! http://www.finn.no/finn/car/caravan/object?finnkode=29992894 Quote
Jøran89 Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Linken fungerer ikke. Joda... Uheldig kar... Manglet vel bare at bilen gikk av på midten... Quote
Arild K. Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Ble sikkert en kostbar ferie tur det der med mye irritasjon i tilegg. Quote
gunsen Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Luftfjæringa eksploderte to ganger , er det mulig da? Dem er vel konstruert for detta trekket bakpå Quote
Arne Henriksen Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Luftfjæringa eksploderte to ganger , er det mulig da? Dem er vel konstruert for detta trekket bakpå Dette høres helt hysterisk ut - luftfjæring bak er jo standard på S211, jeg skjønner ikke hva som har skjedd her, hverken første eller andre gangen? Vogna er jo greit innenfor hva E-klassen trekker, det må da være noe annet galt her? (total feillasting med krokvekt på 300kg elns?) Quote
Bengt E Jacobsen Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Hvis ny belg monteres feil på 211. Så smeller den etter kun kort tid. Har en kamerat som lærte dette den harde (dyre) veien. Mulig det er det som har skjedd her. Quote
Torbjørn Posted August 14, 2011 Posted August 14, 2011 "Under lakken fant vi bare rust, hele understellet var borte og kun førstehjelpsskrinet i plast var igjen" Nei da, fine bilen. Ser ut som om nivåreguleringen er litt på tur den også! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.