Guest Håvard94 Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Hei! Siden eg ikkje er medlem kan eg verken legge ut bilder eller linker, men den som ønskjer å svare på spørsmålet mitt kan gå innpå finnanosa med denne Finnkode: 29651262 Når du kjem til bildet tatt frå passasjerdøra, inn mot dashen, kva er den "boksen" på toppen av dashen (ser jo ut som det skal være intigrert navigasjon, noko det logisk ikkje er). Lurer på om dette er laget for takstametet da min far meiner dette er ein gammal taxi bil, uten å være 100% sikker (km standen er jo lav for ein taxi bil å være) Kan nokon hjelpe meg med dette? driver å vurderer denne skuta her, bur sjølv i Førde så det passer jo ypperlig (blir min første bil også forøvrig, og medlem i MBentusiastklubb skal eg også bli) Kan nenmnast at min farfar kjøpte ein splitter ny W123 i mørk grønn i 1984, og eiger den, den dag idag! Kanskje nokon har sett den på veiane i Bergen eller Hardangerdistriktet? Håper nokon kloke hoder kan hjelpe meg! Tipper dette er eit "oppdrag" for Syver som har ein imponerande W123 samling (ja, eg er fast leser og har sett gjennom MANGE tråder på "medlemenes biler" og tastaturet er fult i sikkel til tider ) Quote
Alexander Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Finn er nede akkurat nå, men ut fra beskrivelsen høres det ut som en taxikonsoll ja. Quote
Arne Henriksen Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Finn er nede akkurat nå, men ut fra beskrivelsen høres det ut som en taxikonsoll ja. Jepp. Dette er en taximodell - at den ikke har mer km kan være flere ting - den kan være skrudd tilbake et par-tre hundre tusen, eller den kan ha vært reservedrosje utpå landet, osv osv. Quote
Guest Håvard94 Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Ja, på den tida denne gjekk som drosje var ikkje Førde store plassen(med tanke på at det er ein relativt liten plass idag og) Er det nokon måte å finne ut om kmstanden er fjuska med? Tenkte eg skulle høre med Mercedes Forhandleren i Førde å sjå om dei har servicehistorikk på bilen(dette er tydeligvis ein bil som kjem herfra pga. "TV" regnr, som vi har her) Å sjå om dei har tatt service som har gått etter den oppførte kmstanden på 236000km. Quote
FrodeS Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Ringe rundt til tidligere eiere er en grei start. Jeg tittet en gang på en E250Diesel med mistenkelig lave 209.000 km hos en bilbutikk. Forrige eier kunne fortelle at den viste ca. 450.000 da han solgte den til samme butikk, men at han også hadde lagt med dokumentasjon på at speedometeret var byttet, og at det opprinnelige hadde vist over 700.000. KM er selvsagt interessant å vite, men på en så gammel bil er det vel så viktig å undersøke den grundig. Quote
Guest Håvard94 Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Ja, KM stand er jo litt kjekt å vite Sendte ein mail til Forum Bil Førde for å høyre i og med at dette er ein bil som kjem herfra, men eg fekk vite at dei ikkje har kjennskap til denne, men BOS Østfold har hatt denne bilen på service før, så eg har no sendt ein mail dit for å høyre kva dei veit. Men eg driver å lurer på om dette er bilen å kjøpe for ein 17(fyller 18, 10. Januar). Har sett på ein MB 200CE som har rulla 290 000km, fra Bergen, kanskje nokon har kjennskap til denne? finnkode: 29372749 Har også ein god gammal C220 Diesel frå 96 for hand, ein gammal kollega av min far (jobber no som selger på MB i Førde) som eiger denne, han kjøpte den som ein "nr2" bil til madammen, men ho bruker den aldri(gåavstand til jobb, butikk osv.) Ein mekanikkar på MB som har eid denne tideligare og alt er visst 110% teknisk på den. Det er jo ein rimelig "strippa" utgave med kun automat og hengarfeste som ekstrautstyr. Men mindre utstyr, mindre som ryker. Alt i understell er visst bytta i løpet av tida mekanikaren hadde den, nye dempere (senket 30mm mener eg) overhalt automatkasse på 300 000km, bilen har rulla 340 000 om eg ikkje husker heilt feil, rustfri, men er litt flikkemerker på dei vanlige plassane (hjulbuer, barasjelås osv.) men det er jo relativt smal sak å gjere litt finare. Det er vel mykje bil for 30 000kr? Det er vel kanskje den beste bilen med tanke på påkost osv. siden eg ikkje begynner i lære før om 1 år. Saken er vertfal klar, Mercedes blir det! Lærekjører i ein 2008 mod, mørk grå C220 CDI Avantgarde med mye snacks, vil sei det er den beste måten å lærekjøre i, hehe! Quote
Sven Håkon Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 220D-motoren som står i C-klassen du nevner er kjent for å ende opp med defekt dieselpumpe - visstnok er det ikke et spørsmål OM det skjer, men NÅR.. Dersom du vurderer den bør du finne ut hvordan tilstanden er på dieselpumpen. Quote
Guest Håvad94 Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Takk for innspillet! det med dieselpumpa var eg ikkje klar over så dette skal eg selfølgelig forhøre meg om. Er dette kun noko som gjelder den orginale pumpa, eller er dette eit problem som vil henge med for alltid (etter ny pumpe er montert og du har kjørt x antall km)? Fleire innspill rundt bilane mottas med stor takk! Vindusviskermotoren vart nylig bytta også, etter som eg kjenner til er dette også eit problem rundt C klassen med monovisker? Husker den gamle C klassen min far hadde fekk problem med det, men han kobla ut motoren som løfter viskeren og dermed problem løst (bortsett fra at den ikkje løfter da) Quote
Recommended Posts