gunsen Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Engelske biler var det bra myyyyyyyyyyye av Og italiensk funker også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Og tysk er også morsomt Var så mange Porsche, at jeg helt glemte å ta bilder av dei Og vår russiske venn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 En enslig muskebunt fra USA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Har dere muligheten så ta turen. togtur fra Nice og gå rundt i Monaco, helt fantastisk. har flere bilder men får være bra her, legger ut noen MB bilder senere. En nytelse i båt og biler, reis innom Ferrari verkstedet (finnes sikkert andre også), rett og slett en opplevelse. Sønn min var helfrelst, og må vel vel innrømme at etter denne turen så er han blitt mer Ferrari frelst enn MB,men lever fint med det , han tok vel 5 ganger så mange bilder som meg Og det er helt korrekt som dei sier, er to mennesker i Monaco, dem som er søkkrike og dei som er der for å se på dei søkkrike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts