Jump to content

Kjøpe meg ny bil 204

Recommended Posts

Posted

Heisann dere!  :D

Har nå vært og prøvekjørt en 2010 modell og fått reservert den til jeg får takstet min egen for

innbytte.... Har lenge siklet på en 204 stasjonsvogn med amg pakke, men jeg kjøper den bare om prisen er riktig, kan ikke strekke meg for langt.

Hva mener dere om bilen og prisen? Synes den ligger litt i overkant høyt i forhold til andre som ligger på finn?

Skal også melde meg inn i klubben om bilen kommer i boks  :D

Takk!

Posted

Kjekt utstyrt bil :D

Ser ikke så ille ut den prisen i grunnen.!

Kjøper du fra merkeforhandler så har du gode garantifordeler 8) Kjøper KUN bilr fra merkeforhandler jeg :P

Posted

Kan jo bare være meg som syns den er høy så, aldri kjøpt en så dyr bil enda  :lol:

Jo, bilen er godt nok utstyrt for meg, veldig fin å kjøre, eneste som er litt kjedelig er jo motoren, men det får bare gå  :P

Reagerte også litt på att den ikke hadde innfellbare speil når den har full memorypakke, er ikke det vanlig?

Posted

Kan jo bare være meg som syns den er høy så, aldri kjøpt en så dyr bil enda  :lol:

Jo, bilen er godt nok utstyrt for meg, veldig fin å kjøre, eneste som er litt kjedelig er jo motoren, men det får bare gå  :P

Reagerte også litt på att den ikke hadde innfellbare speil når den har full memorypakke, er ikke det vanlig?

Nå finnes det da mange muligheter for å øke effekten på en turbo diesel for lite penger. Jeg tunet min Peugeot 407 med 136hk til 160hk. Det ble nesten som å kjøre en annen bil det etter tuningen. Spesielt i bakker merket jeg effektøkningen men også på aks ble det mye bedre. :-)

Posted

Er vel et fair kjøp det der.. Veldig lik min  :D

Her i Drammen solgte de nettopp en hakket nyere svart med AMG-pakke og LED i frontfanger, ellers litt enklere utstyrt (ikke command osv.). Den var rullet 20K og ble annonsert for 459K. Den hadde også den nye garantiordningen - med over 4 år gjenværende garanti..

Posted

Fordi det er kult vell!  :lol:

:(

HVA skal du med det da? 8)

Ville heller hatt speil som gikk ut når en forlot bilen slik folk IKKE gnikker rævva opp etter sidenne :lol:

Posted

Problemet er bare att jeg liker å gjøre ting lovlig, og man må vel betale avgift for det?  :P

Kan jo bare være meg som syns den er høy så, aldri kjøpt en så dyr bil enda  :lol:

Jo, bilen er godt nok utstyrt for meg, veldig fin å kjøre, eneste som er litt kjedelig er jo motoren, men det får bare gå  :P

Nå finnes det da mange muligheter for å øke effekten på en turbo diesel for lite penger. Jeg tunet min Peugeot 407 med 136hk til 160hk. Det ble nesten som å kjøre en annen bil det etter tuningen. Spesielt i bakker merket jeg effektøkningen men også på aks ble det mye bedre. :-)

Posted

Prøv en bensin 180 CGI.... Er veldig fornøyd med min 2010 BENSIN TURBO. Er helt annet vektfordeling balanse enn oljebrennermotor (vet jeg banner i kjærka)... :D. Ellers er vel prisen der de ligger hos merkeforhandler.

Posted

Hadde 200CDI i min EX S204 og den er ikke ille i det hele tatt.! Virker helt greit i grunnen :D

Går man opp til C220CDI så blir prisen på bilen en del høyere også.!

Posted

Hvis du bytter inn er det kanskje ikke mye å prute på, men jeg synes du burde prøve å få ned prisen på denne eller få med feks ekstra hjul med AMG felger.

prisen er jo helt sikkert noe å gå på ved rent kjøp uten inbytte.

Kjøp 204 stasjonsvogn , fin bil og jeg er overbevist om at du blir fornøyd med denne.

tror nok også du blir fornøyd med motoren, mer dreiemoment en på en bensinmotor, det merker du ved forbikjøring på norske svingete veier.

men jeg ville også sett på nyere 204 biler med AMG optikk  og LED lys foran, da de koster omtrent det samme som denne bilen og det er mange biler på finn fra forhandlere, bilen virker jo mye nyere med engang hvis du har tenkt å beholde bilen noen år.

Posted

Helt enig i att det er en kjempebil, eneste som er litt trist er jo att den er mye traustere i interiøret enn den nye faceliften  :P

Var ute og prøvekjørte den litt mer idag, og jeg kan nok klare meg med 200cdi ja, ble jo pappa også forrige uke, kan jo ikke påføre en stakkars baby nakkesleng allerede  :lol:

Min 05` c-klasse blir takstet iløpet av morgendagen, så da regner jeg med att det blir bil til helgen  :D

Klarer NESTEN ikke å vente!  :D :D :D :D

Og ja, den siste bilen der var flott! Mangler dog memoryseter, som jeg bare mååååå ha  :P

Er det forresten vanlig/mulig att de feks slenger med ett sett 18" amg istendenfor å gå ned i pris?

Posted

det er jo mange fine objekter på finn

jeg tror uansett jeg ville prutet hos en forhandler eller en privatperson når jeg skulle ute og kjøpe bil i denne prisklassen

tro nok det er letter å få med ekstra felger/dekk en  et rent prisavslag.

Posted

Nå er kjøpet i boks!  :D

Bilen er til klargjøring og skulle være klar imorgen, fy så jeg gler meg! :D

Nå gjenstår det bare å melde seg inn i klubben og introdusere meg og bilen! :lol:

Posted

Har nå fått bilen, og gud så deilig den er å kjøre  :D 200cdi holdt visst i massevis, får heller sette i en chip senere om jeg føler for det....

Har også fått registrert meg her på forumet, så nå venter jeg bare på å faktura :)