vegardxf Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 må vel lage en tråd om nye bilen ble lagt ut for salg her en kveld og da måtte jeg bare hente den dagen etterpå kunne nok skrevet flere sider med info om bilen, men det gidder jeg ikke får heller spør om det er noe dere lurer på om den. er hvertfall i veldig god stand og tilnærmet rustfri, noen lakkskader er der selvfølgelig, men disse skal utbedres. tok noen bilder når jeg kom hjem med den: Quote
vegardxf Posted August 8, 2011 Author Posted August 8, 2011 i dag har jeg byttet lyktene til de som sto på den andre CE'en min. originale framme og sotet bak liker ikke disse krystallklare lyktene.... Quote
HolgersEN Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice vogn :D Quote
Steinar Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Råtøff bil!! Mercedes burde ha laget 500 CE! Quote
Jøran89 Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Gratulerer! La merke til denne da den lå på finn. Pen bil! Quote
Johan Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Gratulerer med RÅ bil ! Så denne på FINN jeg og, fikk nesten hakeslepp. Den er så sykt nais! Grallaaaa! 8) Quote
vegardxf Posted August 9, 2011 Author Posted August 9, 2011 takker alle mann instalerte ny utstyrskode i dag! solskjermer med lys og speil var bare noen lusne fra før med ett liiite speil på passasjersiden. så var ogso hele dekselet over frontruten blått!! og det vil jeg ikke ha noe av og ja, askebegeret er ikke montert her. drev og skulle bytte spiller så fannt jeg ut jeg ikke har disse pinnene til og få ut pioneer spilleren med. Quote
HenningN Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Utrolig tøff & fin bil!! Gratulerer!! Håper det kommer oppdaterte bilder med nye lykter snart, blir spennende å se... Quote
Odd Sigurd Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Gratla med nydelig bil,når en ser slike nydlige eksemplarer,så ser en virkelig hvor tidløse mercedes er 8)mer bilder er du snill Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Ah.. prikken over ièn i interiøret dette med sminkespeil Quote
vegardxf Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 Ah.. prikken over ièn i interiøret dette med sminkespeil ja følte dette var på sin plass driver og regner her støtt ogf stadig så er vanskelig og ta noen bra bilder... spylte den i dag, men gikk 15minutter så var den skitten igjenn Quote
vegardxf Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 monterte "ny" spiller i dag, min gode venn Alpine 9835 ser litt mer tidsriktig ut enn den pioneeren som var der. så måtte jeg bare ha ett par bilder ved siden av den jeg hadde fra før er ikke helt feil med AMG GEN 1 front heller!! litt mørkt ute så kamera klarte ikke helt og se skikkelig Quote
Øyvind B Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Fin samling cupeer Synes nå AMG gen1 fanger kler prefacefront mye bedre.. Men smaken er som osv... Hva skjer med den "gamle" bilen nå? Selges? Quote
vegardxf Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 smaken er som ja.... jeg synst Gen 1 passer utmerket til facelift fronten den skal lappest sammen og selgest. finne originale fangere og fikse noe småtteri og selge den, så AMG fangeren er til salgs Quote
vegardxf Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 satt inn ekstra batteri bake i bilen nå i dag og fikk bytta ut den BLÅ innredninga baki der med sort så blir det seende ut slik som dette til jeg får ferdig kassa til B2 HS15" Quote
vegardxf Posted August 24, 2011 Author Posted August 24, 2011 begynner og bli fint baki nå skal skjære ut heldekkende plate og skru fast etterhvert. men kassen ble så tung at nå stuker bilen feil vei merker også at jeg må ha ett ekstra batteri til for og drive denne subben. så har jeg en ca plan for bilen neste år, må se an litt økonomien ogso. men enten så blir det og levere den inn og få lakkert panser og fikse noe flekking her og der. eller om økonomien er god så skal framfangeren fiksest og lakkerest. panser, skjørt og sacco skal da ogso lakkerest oppgjenn Quote
RoarB Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 du må ha enda et batteri sier du for å levere nok strøm ? hva med oppladnindseven til bilen ? dynamo bør være istand til å lever nok effekt til effekttappingen du skal ha.......husk dette ellers går det på bekostning at bilen el anlegg ved kjøring, dvs svakee gnist, bilen trekker dårlig m.m Quote
vegardxf Posted August 25, 2011 Author Posted August 25, 2011 du må ha enda et batteri sier du for å levere nok strøm ? hva med oppladnindseven til bilen ? dynamo bør være istand til å lever nok effekt til effekttappingen du skal ha.......husk dette ellers går det på bekostning at bilen el anlegg ved kjøring, dvs svakee gnist, bilen trekker dårlig m.m joda skal kjøpe en 143A dynamo etterhvert blir ikke spillt høyt og lenge før de. men sånn som det er nå så slår spilleren seg av pga spenningsfall før jeg rekker og skru helt opp. får jeg ett batteri til så kan jeg ihvertfall skru opp ett øyeblikk så jeg får røle litt av anlegget Quote
vegardxf Posted October 22, 2011 Author Posted October 22, 2011 da er denne parkert for vinteren... savner den allerede venter på en pakke med litt snacks som skal moneres neste år. Quote
vegardxf Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 var og luftet denne en ukes tid nå siden det ble finevær. så ble tatt noen bilder nå før jeg setter den innjenn kan ikke og bruke kamera til mormi så ble bare tatt på aut. ble ikke så altfor bra desverre.. Quote
vegardxf Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 takk for det odd! er faktisk fornøyd med denne Quote
Recommended Posts