Jump to content

Recommended Posts

Posted

må vel lage en tråd om nye bilen :D ble lagt ut for salg her en kveld og da måtte jeg bare hente den dagen etterpå ;)

kunne nok skrevet flere sider med info om bilen, men det gidder jeg ikke ;) får heller spør om det er noe dere lurer på om den.

er hvertfall i veldig god stand og tilnærmet rustfri, noen lakkskader er der selvfølgelig, men disse skal utbedres.

tok noen bilder når jeg kom hjem med den:

IMG_20110805_141217.jpg

IMG_20110805_141225.jpg

IMG_20110805_141239.jpg

Posted

takker alle mann :D

instalerte ny utstyrskode i dag! solskjermer med lys og speil ;) var bare noen lusne fra før med ett liiite speil på passasjersiden. så var ogso hele dekselet over frontruten blått!! og det vil jeg ikke ha noe av  8)

og ja, askebegeret er ikke montert her. drev og skulle bytte spiller så fannt jeg ut jeg ikke har disse pinnene til og få ut pioneer spilleren med.

IMG_20110809_210556.jpg

Posted

Ah.. prikken over ièn i interiøret dette med sminkespeil  :D

ja følte dette var på sin plass :D

driver og regner her støtt ogf stadig så er vanskelig og ta noen bra bilder... spylte den i dag, men gikk 15minutter så var den skitten igjenn  :x

Posted

monterte "ny" spiller i dag, min gode venn Alpine 9835 ;) ser litt mer tidsriktig ut enn den pioneeren som var der.

IMG_20110810_202213.jpg

så måtte jeg bare ha ett par bilder ved siden av den jeg hadde fra før ;) er ikke helt feil med AMG GEN 1 front heller!! :D

IMG_20110810_215509.jpg

IMG_20110810_215519.jpg

litt mørkt ute så kamera klarte ikke helt og se skikkelig ;)

Posted

smaken er som ja.... ;) jeg synst Gen 1 passer utmerket til facelift fronten  8)

den skal lappest sammen og selgest. finne originale fangere og fikse noe småtteri og selge den, så AMG fangeren er til salgs ;)

Posted

satt inn ekstra batteri bake i bilen nå i dag og fikk bytta ut den BLÅ innredninga baki der med sort ;)

IMG_20110811_112747.jpg

så blir det seende ut slik som dette til jeg får ferdig kassa til B2 HS15"  8)

IMG_20110811_120935.jpg

• 2 weeks later...
Posted

begynner og bli fint baki nå ;) skal skjære ut heldekkende plate og skru fast etterhvert. men kassen ble så tung at nå stuker bilen feil vei  :x merker også at jeg må ha ett ekstra batteri til for og drive denne subben.

IMG_20110823_153509.jpg

så har jeg en ca plan for bilen neste år, må se an litt økonomien ogso. men enten så blir det og levere den inn og få lakkert panser og fikse noe flekking her og der. eller om økonomien er god så skal framfangeren fiksest og lakkerest. panser, skjørt og sacco skal da ogso lakkerest oppgjenn  :D

Posted

du må ha enda et batteri sier du for å levere nok strøm ? hva med oppladnindseven til bilen ? dynamo bør være istand til å lever nok effekt til effekttappingen du skal ha.......husk dette ellers går det på bekostning at bilen el anlegg ved kjøring, dvs svakee gnist, bilen trekker dårlig m.m

Posted

du må ha enda et batteri sier du for å levere nok strøm ? hva med oppladnindseven til bilen ? dynamo bør være istand til å lever nok effekt til effekttappingen du skal ha.......husk dette ellers går det på bekostning at bilen el anlegg ved kjøring, dvs svakee gnist, bilen trekker dårlig m.m

joda skal kjøpe en 143A dynamo etterhvert ;) blir ikke spillt høyt og lenge før de. men sånn som det er nå så slår spilleren seg av pga spenningsfall før jeg rekker og skru helt opp. får jeg ett batteri til så kan jeg ihvertfall skru opp ett øyeblikk så jeg får røle litt av anlegget :P

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

var og luftet denne en ukes tid nå siden det ble finevær. så ble tatt noen bilder nå før jeg setter den innjenn ;)

kan ikke og bruke kamera til mormi så ble bare tatt på aut. ble ikke så altfor bra desverre..

IMG_1128.jpg

IMG_1129.jpg

IMG_1136.jpg

IMG_1138.jpg

IMG_1140.jpg

IMG_1142.jpg