gunsen Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 I løpet av en lang dag i Monaco fikk jeg se to av bilene som Anderson har bygd. Må si bilene såg vannvittig bra ut, er det nok mange nyrike fotballspillere etc som har brukt dette firma. Men sykt moro å se ihvertfall Hadde vel ikke sagt neitakk til noen av bilene, men må si at CL 63 AMG var bare helt fantastisk lekker, en bil etter min smak. Med 660 HK ,så flytter den på seg også Litt dårlige mobilbilder (ble litt sjelven når jeg såg CL`n, klarte jo pokker ikke å holde mobilen i ro ). Link til hjemmesida til Anderson http://www.anderson-germany.com/index.html Quote
Arild K. Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Hadde ikke sagt nei takk til en slik nei.. Quote
Lars Alex Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Rålekkert, men siden det står V12 merke på CLen er det vel en CL 65. Quote
gunsen Posted August 9, 2011 Author Posted August 9, 2011 Ja selvfølgelig er det en CL 65 AMG, bare jeg som ikke klarer å skrive riktig tall , men uansett var det en fantastisk deilig bil. Digga fargekombinasjonen og arbeidet som var gjort med bilen, 100% gjennomført og utrulig lekkert. Quote
Lars Alex Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Bilen var utrolig lekker innvendig, men vill aldri hatt den i matt sort, men der er det vel mange delte meninger. Quote
Recommended Posts