Bengt E Jacobsen Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Dere som har kjøpt slik fra Autoroyal. Er dere fornøyd? Er det en standar Avantgarde grill som er lakket, eller er den sort igjennom? Quote
Arild K. Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Jeg kjøpte min på Ebay til en langt billigere penge. Den er svart matt og i bra kvalitet. Jeg har aldri sett de som lakkerte og jeg tviler på at den fra Autoroyal er det. Quote
Bengt E Jacobsen Posted August 7, 2011 Author Posted August 7, 2011 Jeg kjøpte fra Autoroyal og det er en standar Avantgarde som er lakkert. Kjøpte den på Ebay fra CS carparts som er Autoroyal. Ventet på den i 6 uker og da den kom så ble jeg skuffet. Kunne gjort dette bedre selv. Quote
Bengt E Jacobsen Posted August 7, 2011 Author Posted August 7, 2011 Nei. Prøvde den på med syntes ikke den passet til fargen på bilen. Den er til opplysning ikke matt, men blank. Skal ringe Autoroyal imorgen å klage. Syntes den så ut som den var sprayet i all hast for å få den sendt avgårde. Derfor jeg lurte på om det var andre som hadde handlet en slik fra Autoroyal. Quote
SigurdB Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Høres kjent ut, min avantgard grill så slik ut: Denne er 100% plast. Kontaktet autoroyal og fikk byttet uten problemer med en som var av plast med stål lammeller. Fikk med returlapp på gamle grillen. God og smertefri kundebehandling for min del Quote
Bengt E Jacobsen Posted August 7, 2011 Author Posted August 7, 2011 Nei. Jeg trodde det skulle bli finere på min bil enn det ble. Men når det både blir mindre pent og kvaliteten på produktet er som det er, så har jeg det heller originalt. Bare sånn at alle skjønner. Jeg snakker om en helsort grill. Alle spilene som er krom på den originale er sort også. Slik som på din Arild K. den jeg kjøpte er sprayet sort med sprayboks. Quote
Recommended Posts