Jump to content

Grunde sin 89 MB 560SEC

MB560

Recommended Posts

Etter lang jakt på den perfekte SEC dukka denne opp i mai. Bilen er ein 89 modell 560SEC og har 79.000 km på tellaren.

Den er produsert 06.10.1989 og fyrste gong registrert 01.12.1989 i Japan. Eg henta bilen i Hamburg etter tilbakeimport til Tyskland. Min 1.prioritet har vore ein urørt original bil. Bilen er 100% strøken og har ikkje ei skramme hverken utanpå, inni eller under. Rust eksisterar ikkje.

Iflg Mercedes er dette 5547ccm med kompresjon på 10,0 og 220kw / 300hk. Katalysator er ettermontert og effekten er 279hk.

QbUk.jpg

CKRty.jpg

0XImC.jpg

wdphE.jpg

Grunde

• Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fantastisk bil. C140 og W215 ser rett og slett mindre gjennomført på alle plan ut hvis man sammenligner disse, i hvertfall i mine ufokuserte øyne.

Du har jo virkelig en perle - sen modell med den største motoren uten rust, lexuslys og Sharif-felger...

Takk for kommentarar.

Ja den vert kun brukt søndag føremiddag i temp over 20... :shock:

Nei, :lol: den er faktisk ein god del i bruk for tida. Har jo ikkje hatt den så lenge, så då er det jo litt ekstra stas.

Var forresten også på landstreffet i år. Trudde eg skulle få sett mange 126, men vart åleine mesteparten av tida...

gEy37.jpg