E_S Posted August 5, 2011 Posted August 5, 2011 På min E220 har noen sveiset igjen antennehullet, men det er ikke sparklet eller lakkert over. Da jeg har en rengjort, nysmurt og fungerende el-antenne som jeg gjerne vil ha inn igjen lurer jeg på om noen har, evt. har link til en "sjablong" til hullet som kan brukes for å lage et som passer. Det er snakk om originalantennen på en 124 sedan, altså på venstre bakskjerm.. Mener å huske at det følger med om man kjøper ny antenne, så tenkte om kanskje noen har noe liggende? Quote
Guest Gjesten Posted August 5, 2011 Posted August 5, 2011 Her har du monteringsanvisning hvor du kan lage teging av hullet,men skal se om jeg kan finne en bedre. products.hirschmann-car.com/SepiaPIMWeb/files/AUTA_74_FW_124_2.pdf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 5, 2011 Posted August 5, 2011 Genialt! Finnes slikt til flere modeller? Quote
Bjørn Vedø Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Det skal finnes frontruter med varme og antenne på disse modellene har jeg hørt Quote
Fredrik B Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Det skal finnes frontruter med varme og antenne på disse modellene har jeg hørt Det finns ikke det til Coupe eller Stasjonsvogn... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Jeg skulle hatt til en 123 T-Modell, venstre bak. Om noen har en uten, så takker jeg for oppmåling. Quote
Recommended Posts