Guest øystein Posted March 15, 2005 Posted March 15, 2005 på min 220 cdi kommer asd lampa på når jeg har kjørt litt,den slokkes når jeg stopper motoren og kommer på igjen etter en stund. hva er feil? Quote
Guest mortenfl Posted March 16, 2005 Posted March 16, 2005 det har vel vert mye feil med bremselysbryteren. koster bare et par hundrelapper og er enkel og bytte Quote
Guest øystein Posted March 16, 2005 Posted March 16, 2005 ehe,det var lampa med bas/asr jeg mente,ned til venstre i instrumentet Quote
TEH Posted March 16, 2005 Posted March 16, 2005 ehe' date='det var lampa med bas/asr jeg mente,ned til venstre i instrumentet[/quote'] Og samme gjelder der også. Bremselysbryteren er nok synderen Quote
Guest Trond Roald Posted March 22, 2005 Posted March 22, 2005 den er montert opp på bremsepedalen.ta ned dekselet over pedalene så ser du den!vis du skal ha den løs,trykker du på flippen og vrir bryteren rundt. Quote
Recommended Posts