Fredrik B Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Noen som vil forklare meg hvordan jeg demonterer bremsebåndene til fotbrekket på min S124 E320? Mistet ei fjær, så nå henger ene båndet løst inne i tromelen. Quote
Kenneth Sivertsen Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Noen som vil forklare meg hvordan jeg demonterer bremsebåndene til fotbrekket på min S124 E320? Mistet ei fjær, så nå henger ene båndet løst inne i tromelen. Det er egentli en grei jobb. Du må jo såklart av med calipper og skive bak (slakker bremsebånd gjennom en av bolt hullene) Så er det bare å ta av skiva og ta av båndene. De fjærene kan være litt ekkle noen ganger, så ikke stress. Da blir det bulker Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 har ikke Frode laget en DIY på dette da vis jeg ikke husker feil.. Quote
Fredrik B Posted August 4, 2011 Author Posted August 4, 2011 har ikke Frode laget en DIY på dette da vis jeg ikke husker feil.. Den går vell mer på å skifte skiver. Har fått de av nå, men sliter fælt med å få montert det sammen igjen... Quote
Jarle K Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Jeg mener også å ha sett en DIY på dette her på forumet. Hmm... Quote
Fredrik B Posted August 4, 2011 Author Posted August 4, 2011 Jeg mener også å ha sett en DIY på dette her på forumet. Hmm... Hmm... Den finner ikke jeg Quote
Jarle K Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Det var vel kanskje denne jeg tenkte på; http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=27308.0 Den hjelper deg kanskje ikke så mye... Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 hvar vel mere denne jeg tenkte på da, http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=40346.0 Quote
Fredrik B Posted August 5, 2011 Author Posted August 5, 2011 Har lest begge de trådene der, men ingen omhandler bremsebånd direkte, så det er ingen forklaring på hvordan man setter sammen puslespillet igjen... men ellers takk Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted August 5, 2011 Posted August 5, 2011 du kan ringe meg vis du vil så ska jeg geileide deg igjennom.. nr 41518022 mvh Geir Quote
Recommended Posts