Jarle K Posted August 3, 2011 Posted August 3, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1349054;Limit=20;ListOrder=amsAdItems.PayTime%20DESC;Offset=20;Status=Active;Type=hmaAuto;xBrand_Multiple=1100044;xModel_Multiple=1235025;xYearModel_Max=1990#img7991640 Løp og kjøp Quote
Hans Kåre Isdal Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 bilen er nok i ok stand. men.. denne bilen bør ikkje tikke. min onkel hadde ein 525. sportline eller kva dei kalla dei. . den hadde vel trilla ca 250 000. den tikka ikkje. og var kjørt normalt. elles har jo karen som filma og sikkert selger. ikkje akuratt tatt seg tid til å laga ein god presentasjon av bilen. med for masse dritt snakk i mellom. vertøy var i motor rom ved filming. og litt sløv tone i i det heile...hmm tja. men. for all del. det kva vera konge bil. liker BMW eg alså. så lenge det ikkje skal vare i 500 000 km +++ vurderte til å med å kjøpe min onkels 525 i lett slitt stand. synd den brukte 1.5 l mila..for liten motor. men digg drag og kjøre opplevelse....og gåen gear kasse.. men den hadde vore verd det om eg hadde fiksa det. Men. det hadde ikkje blitt mb kvalitet nei. men artig bil ja. Quote
Jarle K Posted August 4, 2011 Author Posted August 4, 2011 Hadde absolutt ikke takket nei til et strøkent eksemplar av en BMW 325i. Det er jo en skikkelig 80-tallsrackett. Men, denne hadde jeg styrt godt unna. Nei, de skal selvsagt ikke tikke, men det er ikke en helt uvanlig feil på disse. Uten å være noen ekspert, så mener jeg at det er ventilene som ikke er så glad i frisk gassing på kald motor. Hyppige oljeskift er også forebyggende. Først bud når man skal filme er å holde kameraet riktige veien, he he... Det kan være positivt å presentere bilen gjennom en videosnutt, men her virket det rett og slett mot sin hensikt. Quote
Hans Kåre Isdal Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 kald motor og BMW passer aldri sammen. er og lett å vri seg i det heile desse motorane. men det postetive er vel at han bruker video funksjonen i alle fall. han får sikkert solgt den. til ein farts glad ungdom. på 19-20 år- som deretter dreper den. stakkar bil. Quote
Recommended Posts