Fredrik B Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Noen som har peiling på hvordan jeg kan laste ned en java app til min htc telefon? Har lett på marked, men finner ikkno... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 hmm trur det er i den. er i alle fall i min. og eg har htc legend. android 2.2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 3, 2011 Author Share Posted August 3, 2011 hmm trur det er i den. er i alle fall i min. og eg har htc legend. android 2.2 ja, det er nokk java på den, men jeg tenker på java på nettleseren. Trenger meg en tur innom nettbanken via nettleseren nemlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 då trenger du ein anna netleser enn oprah. der ligger masse. har samme problemet. har lyst til å legge opp bilder og video direkte frå mobil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 4, 2011 Author Share Posted August 4, 2011 då trenger du ein anna netleser enn oprah. der ligger masse. har samme problemet. har lyst til å legge opp bilder og video direkte frå mobil. Har du noe ide om hvilke nettlesere som har java? Har lest litt om diverse app's, men det er kansje til java program... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts