Trond Roald Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 må vell lage en tråd om min ny innkjøpte kose bil! 1994 modell WDB1240341c044222 den har følgende utstyr: automat gir. skinnseter. el.seter begge sider framme. ac-anlegg. soltak. sentrallås m/komfort lukking. original alarm sikkert mere som jeg ikke kommer på i farta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Ser meget bra ut, gratulerer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Gratulerer så mye, ser veldig bra ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Kanonlekkert, gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Kjempefin bil, Trond Roald! Det er ikke orginalt eksosanlegg på den? Jeg bare la merke til et litt større endestykke i enkel variant, er det ikke dobbelt enderør på 420 orginalt? Og bilder er ikke noe å spare på Det er bare å få tatt mer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Kjempefin bil, Trond Roald! Det er ikke orginalt eksosanlegg på den? Jeg bare la merke til et litt større endestykke i enkel variant, er det ikke dobbelt enderør på 420 orginalt? Og bilder er ikke noe å spare på Det er bare å få tatt mer bakre potte/rør er nok ikke originalt. mener denne er levert med samme bakpotte som f.eks e300 m/ 2 enderør. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Gratulerer så mye med rå bil ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Enkelt og greit den feteste 124 som fremdeles kan passere som en 200 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Enkelt og greit den feteste 124 som fremdeles kan passere som en 200 ja,har tenkt tanken med 200e bak:) men,lyden på denne avslører at det må være noe mer. men,alle som har spurt tror det er en 300. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davor Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 hvor er bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 hvor er bilder? får ikke du opp bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Enkelt og greit den feteste 124 som fremdeles kan passere som en 200 ja,har tenkt tanken med 200e bak:) men,lyden på denne avslører at det må være noe mer. men,alle som har spurt tror det er en 300. 200E med det beste effektanlegget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davor Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 hvor er bilder? får ikke du opp bilder? bare den med ratt og motorrom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Høres ut som en knallbil men jeg ser heller ikke bildene, det står noe om expires=xxx i linkene fra Eurofoto - som nok er timet ut nå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Ser bildene her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted April 4, 2014 Author Share Posted April 4, 2014 Har vært dårlig med oppdatering,så det er på tide!! Jeg har demontert bilen utvendig og lakkert alt utenom plast. Jeg har skiftet motorledningsnett før det ble ett problem.isolasjon var veldig sprukket. Jeg har byttet begge coiler,plugger,pluggledninger og coilledninger,fordelerlokk og rotor.pga motor trøblet når den ble varm. Problemet var faktisk uoriginalt fordelerlokk som jeg kjøpte på Ebay. så jeg har litt brukte tenningsdeler på lager ellers har den fått nye TSW 19" felger. nu skal bilen bare nytes i hele sommer. den står lagret i utstillingshallen på jobb,og skal ikke fram før veiene hær er fri for snø.ca 1mnd til. den har vært lagret inne fra september-april/mai hvert år siden jeg kjøpte den. har faktisk bare kjørt rundt 3-3500km siden jeg kjøpte den. blir stortsett bare kjørt på lørdager når sola skinner:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Hvorfor lakkerte du ikke plasten? Og ja...de felgene..fant du ingen andre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modzona Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Nydelig bil! Ufattelig morsomt med v8 i w124 Når du byttet ledningsnettet på motoren byttet du både topp og nedre? På min bil var øvre byttet tidligere. Mens til dynamo og startmotor var ikke byttet. Å det var virkelig påtide å få byttet når jeg tok det i fjor. Utrolig at ikke noe hadde kortsluttet enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Ser bra ut dette Trond Roald!! Jeg er HEEEELT sikker på at vi tåler 3-400 bilder til av denne bilen :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Mer bilder!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted April 4, 2014 Author Share Posted April 4, 2014 Hvorfor lakkerte du ikke plasten? Og ja...de felgene..fant du ingen andre? plasten så greit nok ut og synes det ble dyrt nok i første omgang. vi har ikke lakkverksted der jeg jobber. felgene synes jeg passet bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted April 4, 2014 Author Share Posted April 4, 2014 Nydelig bil! Ufattelig morsomt med v8 i w124 Når du byttet ledningsnettet på motoren byttet du både topp og nedre? På min bil var øvre byttet tidligere. Mens til dynamo og startmotor var ikke byttet. Å det var virkelig påtide å få byttet når jeg tok det i fjor. Utrolig at ikke noe hadde kortsluttet enda. skiftet øvre del på motor.de som går til dyser mm. kom over ett bilde på forumet og sjekket min..bestilte nytt dagen etter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted April 4, 2014 Author Share Posted April 4, 2014 bilde fra dagen jeg kjøpte den i 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted April 4, 2014 Author Share Posted April 4, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts