gunsen Posted July 29, 2011 Posted July 29, 2011 Har vært en tur i Monaco (kommer en del bilbilder etterhvert ), da fikk jeg øye på denne bilen. Trodde jeg var godt orientert om sportsbiler, men denne var ny for meg. Regner med mange kunnskapsrike bilelskere her inne ser hva det er, men jeg måtte google den når jeg kom heim for å få mer info om bilen. Ser dere hva det er ? Quote
gunsen Posted July 29, 2011 Author Posted July 29, 2011 Hehe, ja skulle nesten tro det. Litt mer info om bilen: V6 med 420 hk (eller 360) , 0-100 på 3,8 sek Et lite bilde til Quote
gunsen Posted July 29, 2011 Author Posted July 29, 2011 Marussia B2? Jepp, lurer på hvordan kvaliteten er på disse bilene, som dere ser på bildene så henger ene speilet løst, er en merkelig form på hele bilen, er vel ikke verdens mest moderne bil Quote
Johan Posted July 29, 2011 Posted July 29, 2011 Marussia B2? Jepp, lurer på hvordan kvaliteten er på disse bilene, som dere ser på bildene så henger ene speilet løst, hva er en merkelig form på hele bilen, er vel ikke verdens mest moderne bil Haha, kvaliteten ja.. Spørs om den finnes? Quote
Guest 1042 Posted July 29, 2011 Posted July 29, 2011 Må ha vært småfull han som designet den.. Og dritings han som kjøpte den. Kanskje noe av det minst pene jeg har sett på lenge, som ikke er garasjebygg fra Chop-shop-gjengen Quote
Recommended Posts