Roger H. Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Knipset denne -68mod i dag. En flott modell dette og den hadde artige transport-motiver lakkert på siden... Quote
LuckyDuck Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Kjører du Toyota Hicass? Jo den bussen der var noe utenom det vanlige Jeg er da ikke noen buss-professor, men det kan jo selvsagt vær en mer skjelden modell. Jeg bare legger merke til døra som er side-hengslet og ikke luftdrevet klapp-dør, samt vinduene som er formet på en uvanlig måte årsmodell tatt i betraktning. -grøftelys i fangeren? Må nesten være en luxus buss det der??(konspirasjon) Quote
Roger H. Posted July 28, 2011 Author Posted July 28, 2011 Kjører du Toyota Hicass? :sign6: :sign6: Quote
Lorns Stavrum Posted July 30, 2011 Posted July 30, 2011 Er standard utstyr etter de jeg kan huske, både vinduer, dør og lys, mulig noen her har mere info, tror den hadde modell betegnelse 303 Quote
Harald Posted July 30, 2011 Posted July 30, 2011 Modellbetegnelsen er O 302. Den ble bygget fra 1965-1975. Da kom O 303. O 302 var den mest solgte turistbussen i Tyskland i disse årene. Bussen på bildet er originalbygget. Det kan man se på de buede siderutene. Det kom også mange slike chassis til Norge. Det fantes da flere norske karosserifabrikker som bygget karosserier til busser. Quote
Recommended Posts