Guest Haymaker Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Jeg har kjøpt meg en R320 cdi med Harman Kardon anlegg, samt UHI kontakt i midtarmlenet. Ønsker å få iPhone koblet til command. Har sett på Viseeo MB-3, men denne sender lyden videre til command via fm radio signal. Ønsker selvfølgelig kablet overføring av lyd. Noen som har innspill til hvordan dette lar seg best gjøre? Quote
Ronnie Westpold Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Kjøp original kabel for iphone/ipod fra Mercedes. Det er beste løsningen. Hør med din lokale forhandler eller autotrio osv. Quote
Guest Haymaker Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Ok, jeg får ta en tur innom Bos i morgen. Er det vanskelig å ettermontere denne? Må vel ta ut hanskerommet? Quote
Ronnie Westpold Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Litt jobb er det nok. Mener BOS regnet ca 1 times jobb. men sikkert ikke noe hokuspokus å gjøre selv Quote
Recommended Posts