HolgersEN Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Kjære med mennsker i Lokallag Stavanger Som flere vett så skal jeg + 7 biler til Nurburgring i August og gjøre det vi liker best...Kjøre driten ut av bilenne våre på bane Er det noen her som kan låne ut CB`radioenne deres? Trenger 5 stk Quote
T.Vårlid Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 du kan få låna min, pluss at vi nå (dvs i bestilling)har en CB radio i reserve i lokallag stavanger, den lånes ut mot en symbolsk sum! Quote
Arnt Posted July 31, 2011 Posted July 31, 2011 men strengt tatt burde du hatt Hva skal jeg med det? Dere vil aldri kjøre sammen med meg når jeg skal på treff Quote
HolgersEN Posted August 3, 2011 Author Posted August 3, 2011 HVIS de som har radioer som jeg kan låne kunne vært greie og tatt de med opp i Dalen Mandagen etter Våler...??? DVS Mandag 15. August så hadde eg satt STOOOOOOOOOOOOOR pris på da :D Quote
HolgersEN Posted August 15, 2011 Author Posted August 15, 2011 De som har walkie jeg kan låne og som skal i Dalen i dag.! Kan dere ta den/de med opp i Dalen i dag? Quote
Frode Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Jeg har en, men kommer ikke til Noredalen i kveld, slik det ser ut nå, kan sikkert komme innom på jobben din med den, eventuelt så snakkes vi i løpet av uka.?.. Quote
HolgersEN Posted August 15, 2011 Author Posted August 15, 2011 Jeg har en, men kommer ikke til Noredalen i kveld, slik det ser ut nå, kan sikkert komme innom på jobben din med den, eventuelt så snakkes vi i løpet av uka.?.. Fine Quote
Arnt Posted August 27, 2011 Posted August 27, 2011 I forrige uke ble Johnny observert på et 190 treff Quote
Recommended Posts