Hallgeir Helland Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Min bror observerte noe som så ut til å henge lenger ned enn det burde under bilen min. Hva kan det være som gjør at det er sånn? Jeg jekket opp bilen, tenkte at det var et deksel som var løst som jeg kunne sette på plass. Men dekselet later til å sitte godt fast der det er. Men skal det være der det er? Håper bildene illustrerer situasjonen presist nok.... På det første bildet ser det ut som om dekselet har skrapt nedi en del. Jeg er ikke veldig godt orientert om hva som er hva under en bil, det mest avanserte jeg har gjort er å skifte styrestag.... Mange takk! Quote
Guest Gjesten Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Litt deformert. Bør henges opp litt før vinteren så ikke isklumper kommer inn ved rygging. Ener ved strips,patentband eller nytt. Plastdeksler er vanligvis billige Quote
Hallgeir Helland Posted July 27, 2011 Author Posted July 27, 2011 Så jeg kan bare tvinge det lenger opp? Dekselet virket jo som det satt temmelig godt i den posisjon det nå er i. Quote
Guest Gjesten Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Du kan voldta det dekslet ja,men pass på at det ikke ligger i mot pumpe/filteret da det vil lage lyd,men du kan ikke gjøre noe galt. Quote
Recommended Posts