FrodeS Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Jeg har liggende en god del plakater og flyers for vålertreffet, som vi bør få hengt opp så snart som mulig. Jeg kommer til å ta for meg eidsvoll / jessheim, men trenger noen som kan kjøre rundt og henge opp på litt bensinstasjoner, biltema, bilextra, osv i Oslo-området. Noen som kan hjelpe til? Quote
FrodeS Posted July 23, 2011 Author Posted July 23, 2011 Ingen? Jeg har ikke anledning til å kjøre rundt i Oslo og henge opp sånt "over alt". Skal ta en god runde på Øvre romerike i morgen. Jeg kan evt. komme på "kontoret" en tur på mandag for å overlevere. Alle monner drar, så det er veldig fint om noen kan henge opp i et lite område. Trenger ikke ta hele Oslo, liksom. Quote
JonArne Posted July 23, 2011 Posted July 23, 2011 Kan ta en del og henge opp litt rundt omkring jeg vettu Send meg en melding eller ring så kan vi møtes en tur 98049102 Quote
FrodeS Posted July 24, 2011 Author Posted July 24, 2011 Kan ta en del og henge opp litt rundt omkring jeg vettu Quote
Lars Alex Posted July 24, 2011 Posted July 24, 2011 Ta med på "kontoret" til mandag, så kan jeg ta noen også. Skulle ikke jeg være der, så bare gi til noen av de andre, så ordner vi det oss i mellom. Quote
FrodeS Posted July 24, 2011 Author Posted July 24, 2011 Ta med på "kontoret" til mandag, så kan jeg ta noen også. Skulle ikke jeg være der, så bare gi til noen av de andre, så ordner vi det oss i mellom. Flott, da satser jeg på å ta turen innom i morgen. Det ble fort tomt for flyers etter runden på Eidsvoll / Råholt / Maura / Jessheim i dag, men plakater er det mye igjen av. Esso har visst en policy om å nekte folk å henge opp plakater, men ellers var det greit. Quote
Recommended Posts